نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: شهادت رئیس آیت‌الله رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام و مردم در حادثه دلخراش سقوط بالگرد، قلوب ملت ایران را جریحه‌دار کرد و خسارتی جبران ناپذیر برای کشور به بار آورد.

شهادت آیت‌الله رئیسی، خسارتی جبران‌ناپذیر برای ایران است

به گزارش گلستان 24، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در پیام تسلیت خود نوشت: آیت‌الله رئیسی، افتخار خود را خادمی امام رضا (ع) و نوکری مردم می‌دانست و مایه دلگرمی محور مقاومت بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم شیعه و سنی گلستان هیچ‌گاه خاطره خدمات آن شهید و حضور موثر و گره‌گشای ایشان را در این استان از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خدمات او خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: آنچه می‌تواند به لطف خداوند مایه تسکین آلام وموجب آرامش دلها باشد، نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است که همواره در مصائب و مشکلات راهنمای ملت بوده و همچون کوهی استوار تکیه گاه کشور و انقلاب به شمار رفته و همانند امام راحل (ره) باعث قوت قلب‌ها در مقاطع حساس می‌باشند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌ جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌ جمهور بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار