شیخ حسین انزائی، در مصاحبه با گلستان24،

"یکی از اهداف انگلیس، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است".

انگلیس در ایران، انتخابات مهم پیش رو را هدف گرفته است

شیخ حسین انزائی، کارشناس و فعال فرهنگی استان، در مصاحبه با گلستان 24، با اعتقاد به این که مقام معظم رهبری بزرگترین نعمت خداوند متعال به ملت ایران است، می گوید: چون آمریکا فهمید که تحریم ها هیچ تاثیری ندارد و فشار آن به یک فرصت برای ملت ایران تبدیل شده است، برنامه ای مهم تر را در پیش گرفت که آن فکر اثر تحریم هاست و برنامه خود را بر ذهن افراد متمرکز کرد. متاسفانه با جهل عده ای در در داخل کشور که همه مشکلات را به تحریم ها گره زده اند، این برنامه دشمن اثربخشی بیشتری پیدا کرد.

وی با بیان این که "بازار ایران یعنی 80 میلیون مصرف کننده" ، ادامه می دهد: استکبار می خواهد با بهانه های مختف این بازار را بدست بیاورد. او با این کار سود سرشاری کسب می کند ، ظرفیت تولید داخلی مان را از بین برده و زمین می زند. همچنین ایران مستقل و مقتدر را به خود وابسته می کند. این گونه می تواند همه اهداف خود را پیاده کند. او می خواهد این خط مقاومت  نفوذ ایران را در تمام دنیا از بین ببرد.

انزائی با اشاره به این که تمام بیانات رهبری با تدبیر و حکیمانه است، می گوید: برنامه جامع مشترک نه در ایران وضعیت مشخصی دارد و نه در خارج از ایران و باید روند قانونی خود را طی کند. برجام در صورتی که مسئولین و وکلای ملت هوشمند نباشند و خطوط قرمز مقام معظم رهبری را در بررسی مورد نظر قرار ندهند، باعث ایجاد راه نفوذ بیگانه به کشور خواهد شد. خواهش من از طیف های مختلف مردم این است که با هوشیاری تمام به این موضوع توجه داشته باشند و گوششان به فرامین مقام معظم رهبری باشد.

شیخ حسن انزائی سفارت انگلیس

این کارشناس فرهنگی درباره بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در ایران می گوید: با تجربه ای که در رابطه با انگلیس، این استعمار پیر داریم، می دانیم که آن ها کاری جز دخالت در برنامه ها و اهداف ملت ایران ندارند و این را به عینه در فتنه 88 دیدیم و برایمان ثابت شد. وی تاکید می کند که "یکی از اهداف  انگلیس،  انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است".

 

ارسال نظر

آخرین اخبار