محمدرضا ابراهیمی، در مصاحبه با گلستان24؛

با توجه به این سیاست و خطی و مشی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، ما اجازه نخواهیم داد هیچ موضوع دیگری در لقای مذاکرات هسته ای مطرح شود. این به عنوان سیاست نظام است و هیچگاه قابل تغییر نیست.

سیاست های نظام کاملا مشخص است / با اقدام عجولانه بازگشایی سفارت انگیس موافق نبودم

محمد رضا ابراهیمی، مدیر حوزه منتظریه شهرستان گنبد کاووس، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، معتقد است برجام و مذاکرات هسته ای هیچ راه نفوذی برای ورود آمریکا و غرب در ایران باز نخواهد گذاشت . وی می گوید سیاست های نظام  تعریف شده است و خطوط قرمزی که از طرف مقام معظم رهبری به سران نظام و دولتمران تبیین شده است  کاملا مشخص است.

ابراهیمی می گوید: همانطور  که مقام معظم رهبری تصریح فرمودند، مذاکرات فقط در موضوع هسته ای  است و هیچ ارتباطی با دیگر مسائل ندارد. ما برای هیچ موضوعی با  آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.

محمدرضا ابراهیمی خطوط قرمز  انگیس

وی تاکید می کند با توجه به این سیاست و خطی و مشی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، ما اجازه نخواهیم داد هیچ موضوع دیگری در لقای مذاکرات هسته ای مطرح شود. این به عنوان سیاست نظام  است و هیچگاه قابل تغییر نیست.

مدیر نمونه سال1393 حوزه های علمیه استان با بیان این که ما خاطره خوشی در فتنه 88 و قبل از آن از انگلیس نداریم، می گوید: بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و تلاش آنان برای دستیابی به این مهم، برای رسیدن به اهداف پلیدشان است. یکی از این اهداف بحث دخالت در انتخابات مهم پیش رو است. این جا مسئولیت مسئولین امنیتی کشور سنگین تر می شود تا تحرکات انگلیس را رصد کنند. مبادا مواردی که در فتنه 88 رخ داد در انتخابات پیش رو هم اتفاق بیافتد.

محمدرضا ابراهیمی خطوط قرمز  انگیس

محمدرضا ابراهیمی می گوید: من شخصا با اقدام عجولانه بازگشایی سفارت انگلیس در تهران موافق نبودم. اما حالا که این اتفاق رخ داده است، دیگر دقت و نظارت مسئولان نظارتی را می طلبد که انشاءالله اجازه نفوذ و دخالت از روباه پیر گرفته شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار