سید رضا حسینی، فعال فرهنگی استان:

انشاالله که وعده های دولت به ملت در خصوص بیانیه لوزان راست باشد و حرف هایی که به زبان می آوردند با حرف های سند مذاکرات مطابقت داشته باشد!

خدا کند وعده هایی که دولت به ملت داده است، راست باشد

سید رضا حسینی، فعال فرهنگی استان گلستان در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اعتقاد به این که همدلی ملت و دولت زمانی به وقوع می پیوندد که هر دو در کنار هم و با یک دیدگاه کار کنند، می گوید: دولت و ملت اگر با هم کار کرده و به هم اعتماد کنند، کشور ما روز به روز پیشرفت می کند. تا زمانی که این شعار فقط روی زبان بچرخد و در عمل وجود نداشته باشد، هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت.

وی تاکید می کند: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این همدلی و همزبانی دولت با ملت، باید در مذاکرات هسته ای هم وجود داشته باشد. انشاالله وعده ای که در خصوص مذاکرات لوزان به مردم داده شده است، با واقعیت مطابقت داشته باشد و این گونه نباشد که حرف ها روی سند با حرف های زبانی دولتمران ما متفاوت باشد.

وعده های دولت

حسینی می گوید: انشاالله دولتمردان ما، با اجرای تعهداتشان نسبت به ملت، و اجرای رهنمود های رهبری، بتوانند از حق مسلم مردم ایران دفاع کنند. هدف، گرفتن حق مردم است نه این که حق آن ها را زیر پا بگذاریم.

این فعال فرهنگی معتقد است که ما باید به فکر آینده کشور باشیم. اگر به فکر آینده مردم باشیم، قطعا در مذاکرات پیروز خواهیم بود. وی می گوید: حواس مذاکره کنندگان ما انشاالله باید بسیار جمع باشد و همانطور  که مقام معظم رهبری فرمودند، طوری جلو بروند که بتوانند بر کشور های مستنبد جهانی غلبه پیدا کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار