علی مردانی،فعال فرهنگی گرگان:

اقتصاد مقاومتی یک فاکتور موثر برای رفع تحریم ها است. ما اول انقلاب، حتی سیم خار دار را هم وارد می کردیم، اما امروز ما در موضوع هسته ای و زمینه های متنوع دیگر به خود کفایی رسیدیم.

 قفل تحریم  را با کلید اقتصاد مقاومتی باز کنید نه مذاکره

محسن علی مردانی، فعال فرهنگی و مبلغ شهرستان گرگان، در مصاحبه با گلستان 24، می گوید: مقام معظم رهبری با طرح چگونگی مذاکرات هسته ای، خواستند این مسئله را با قاطعیت تمام کنند. موضوع مذاکرات به درازا کشیده است و این کار ایشان باعث تمام شدن این بحث خواهد شد.

توافق خوب توافقی است که مصالح و منافع کشورمان در آن رعایت شود. حق، حقیقت و عدالت باید در این مذاکرات اجرا شود. حق باید به حق دار برسد.

اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی یک فاکتور موثر برای رفع تحریم ها است. شاید امروز کمی از لحاظ اقتصادی در فشار باشیم، اما این موضوع در آینده ما را به خود کفایی می رساند و باعث خواهد شد بدون هیچ وابستگی، روی پای خودمان بایستیم. یک زوج جوان هم شاید در اول زندگی سختی بکشند و با مشکلات زیادی رو به رو شوند، اما این سختی در زندگی باعث می شود آینده خوبی داشته باشند. هر سر بالایی همیشه یک سرازیری دارد. ما اول انقلاب، حتی سیم خار دار را هم وارد می کردیم، اما امروز ما در موضوع هسته ای و زمینه های متنوع دیگر به خود کفایی رسیدیم. در واقع سختی های تحریم ها امروز به بار نشسته است و باعث شده است که ما به خیلی جا ها برسیم.

محسن علی مردانی با بیان این که «من با عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی موافق نیستم»، ادامه می دهد: اگر دولت تدبیر و امید، به جای مبحث مذاکرات، روی اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری داشت، امروز ما بسیار موفق تر بودیم.

 
 
 
 
 
 

ارسال نظر

آخرین اخبار