حسین حسن پور، در مصاحبه با گلستان24؛

اگر کسانی در ادامه با همین شعار و روند دولتمردان وارد مجلس شوند، قطعأ در زمینه اقتصادی تحولی نخواهیم داشت. ما باید در حوزه اقتصادی دنبال اشخاصی باشیم که برای اقتصاد مقاومتی طرح و برنامه داشته باشند.

افرادی را انتخاب کنیم که برای اقتصاد مقاومتی برنامه دارند/ با انتخاب صحیح راه نفوذ دشمن را ببندیم

حسین حسن پور، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اشاره به این که همه انتخابات، اعم از انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، خبرگان یا شورای شهر، برای بقای جمهوری اسلامی اهمیت دارند، بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان امسال، با یک سری اتفاقات منطقه ای توأم و روزنه های نفوذ دشمن به کشور بازتر شده است. بنابراین این که ما افرادی را انتخاب کنیم که راه های نفوذ را ببندند بسیار مهم است.

حسن پور با اعتقاد به این که مجلس شورای اسلامی و خبرگان محملی برای نفوذ است، ادامه داد: ما با انتخاب خود می توانیم فضا را به گونه ای طراحی کنیم که مجلس و خبرگان نه تنها محل نفوذ نباشد، بلکه سنگری باشد که از انقلاب در قبال نفوذ دشمن دفاع کند.

 

حسین حسن پور انتخابات

 

وی درباره شاخص های یک انتخاب خوب گفت: با مراجعه به سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری، می توانیم شاخص های یک انتخاب درست را پیدا کنیم. امام(ره) انتخابات را یک تکلیف الهی می دانست. همانگونه که در بحث های دینی همچون نماز و روزه حساسیت داریم، در موضوع انتخابات هم باید حساسیت داشته باشیم. صرف شرکت در انتخابات کافی نیست و انتخاب اصلح، مهم و مورد تاکید است.

حسین حسن پور با تاکید بر این که فرد اصلح را باید با توجه به شرایط کنونی کشورمان انتخاب کنیم، افزود: امروز مسائل منطقه ای و اقتصادی مهمترین موضوعات مورد توجه در کشور است. طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، تکیه بر اقتصاد مقاومتی است. مقوله ای که در دولتمردان ما درعمل توجه چندانی به آن ندارند. قرارداد هایی که جدیدا در اروپا تنظیم شده، فروش نفت با 10 درصد تخفیف به اروپا، خام فروشی نفت و برنامه هایی که دولت اجرا می کند، با موضوع اقتصاد مقاومتی تناقضی آشکار دارد.

فعال فرهنگی شهرستان گرگان ادامه داد: کاندیداهای شهرستان های مختلف در سراسر کشور ، برنامه های اقتصادی خود را مشخص کرده اند. اگر کسانی در ادامه با همین شعار و روند دولتمردان وارد مجلس شوند، قطعأ در زمینه اقتصادی تحولی نخواهیم داشت. ما باید در حوزه اقتصادی دنبال اشخاصی باشیم که برای اقتصاد مقاومتی طرح و برنامه داشته باشند.

 

حسین حسن پور انتخابات

 

وی اظهار کرد: در مسائل منطقه ای نیز، صدور انقلاب موضوع بسیار مهمی است که گام های نخست آن باید در منطقه برداشته شود. نقش مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز در این موضوع بسیار اهمیت دارد. باید سیاست خارجه خود را در منطقه بررسی کنیم و ببینیم که این روند تا چه اندازه توانسته در صدور انقلاب موفق باشد. اگر امروز شاهد این هستیم که روند صدور انقلاب نسبت به دوره های قبل کاهش یافته است، باید از ورود چنین تفکراتی به مجلس جلوگیری کنیم.

حسن پور افزود: مجلس خبرگان رهبری نقش بسیار مهمی در کشور ایفا می کند و زمزمه هایی مبنی بر شورایی شدن رهبری که جدیدا به گوش می رسد و بسیار خطرناک است، اهمیت انتخابات این دوره مجلس خبرگان را صد چندان می کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار