حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد:

آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کند. پشت جسم معلول جانبازان ما یک اندیشه بزرگ خفته است. پای آن اندیشه بود که این فرد مبارزه و دفاع کرد و برای آن اندیشه تلاش کرد. لذا اندیشه جانباز اندیشه پاک و ارزشمندی است

"شیطان بزرگ" باید از ملت ایران عذر خواهی کند/ اندیشه یک جانباز پاک و ازشمند است

حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که موضع گیری ها اساسأ بر اساس نگرش طرف مقابل صورت می گیرد، می گوید: آمریکا بعد گذشت سی و شش سال از انقلاب اسلامی، هنوز از شیطنت و دشمنی دست بر نداشته است. همچنان ما در خیانت ها وحمایت ها رد پای او را می بینیم. در جنایات ترور های کشورمان، که منجر به شهادت انسان های بزرگ فراوانی شد. در جنگ تحمیلی که خسارات سنگین زیادی بر ما وارد کرد. همچنین آمریکا از اوایل انقلاب، تحریم را بر کشور ما تحمیل کرد و نه تنها آن را کاهش نداد، بلکه تشدید هم کرد.

وی با اشاره به این که آمریکا با حیثت و عزت ملتمان بازی کرد، می گوید: او هواپیمای مسافربری ما را در فراز آسمان سرنگون کرد. جزایر ما را در خلیج فارس بمب باران کرد و اموال بلوکه شده کشورمان را برنگردانده بود.

حجت الاسلام ولی نژاد معتقد است از آن جایی که آمریکا هنوز دست از شرارت و دشمنی برنداشته است نباید توقع داشته باشد ملت ایران دست از مبارزه بردارند. آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کند. دست از شرارت و شیطنت بردارد و در امور کشور های دیگر دخالت نکند.

شیطان بزرگ ملت ایران عذر خواهی جانباز نورالله ولی نژاد

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر این که آمریکا در این سی و شش سال جنایات زیادی را مرکب شده است، می گوید: رهبر معظم انقلاب فرمود، مذاکرات ما فقط باید در چهارچوب انرژی هسته ای باشد و نه فراتر از آن. یعنی ما با آمریکا درباره هیچ کدام از دیگر اختلافات صحبت نخواهیم کرد و کشور ما همچنان معترض، گله مند و شاکی از جنایات آمریکاست.

نورالله ولی نژاد با اعتقاد به این که تا آمریکا بر این خوی استباری و شیطنت باقیست، ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را خواهد گفت و ادامه خواهند داد، می گوید: ما در مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری یاد گرفتیم که از مظلومین عالم دفاع کنیم و با مستکبرین و متجاوزین مبارزه کنیم.

وی همچنین جانبازان هشت سال دفاع مقدس را سند محکم  ایثار، مقاومت و فداکاری ملت ایران، می داند و می گوید: آن ها سند ولایت مداری و استقلال طلبی ملت ما هستند. سند محکم زیر بارظلم نرفتن و ایثار جان در برابر قرآن . سند محکم تا پای جان پای ولایت مداری ایستادن ملت ایران هستند. لذا هر جانبازی آیینه تمام نمای انقلاب اسلامی و سندی از افتخارات ملت ما و در عین حال سند جنایت، خیانت و خوی استکباری دشمنان ماست.

شیطان بزرگ ملت ایران عذر خواهی جانباز نورالله ولی نژاد

حجت الاسلام ولی نژاد تاکید می کند جانبازان که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، سند تجاوز استکبار جهانی هستند. وی می گوید:  پشت جسم معلول جانبازان ما یک اندیشه بزرگ خفته است. پای آن اندیشه بود که این فرد مبارزه و دفاع کرد و برای آن اندیشه تلاش کرد. لذا اندیشه جانباز اندیشه پاک و ارزشمندی است. اندیشه دفاع از ولایت، عزت، شرف، استقلال و تمامیت عرضی کشور، اهل بیت و پیامبر (ص). لذا او آیینه تمام نمای زبایی هایی است که یک انسان کامل می تواند داشته باشد و آیینه ای است که زشتی های استکبار جهانی را به رخ جهانیان می کشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار