با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی صورت گرفت؛

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، ۲۰ پروژه عمرانی و ۱۵ طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان گلستان با مشارکت گروه های جهادی بسیج سازندگی به صورت متمرکز در روستای چهارده شهرستان کردکوی افتتاح شد.

افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی گروه های جهادی و ۱۵ طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان گلستان

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، ۲۰ پروژه عمرانی و ۱۵ طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان گلستان با مشارکت گروه های جهادی بسیج سازندگی به صورت متمرکز در روستای چهارده شهرستان کردکوی افتتاح شد.

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد:کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی به دنبال ایجاد کارگاه های زود بازده و ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان است.

وی  با اشاره به تلاش و فعالیت های بسیج سازندگی در حوزه اشتغال،توانمندسازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد،افزود:کارگاه تولید پوشاک سردار سپهبد شهید سلیمانی در روستای چهارده کردکوی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان واشتغالزایی ۱۰ نفر از مددجویان گلستانی برابر تفاهم نامه همکاری با بسیج سازندگی به منظور استفاده رایگان از ظرفیت مراکز ومکان های بلا استفاده سپاه ، به بهره برداری رسید.

بابایی تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای ۲۰۲ نفر از مددجویان گلستانی ازمحل اعطای تسهیلات اشتغالزایی  با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از اقدامات اشتغالزایی این نهاد در دهه فجر امسال است.

بابایی عنوان کرد: با توجه به آمار بالای بیکاری در استان،امیدواریم به کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بتوانیم با ایجاد کارآفرینی،زمینه توانمندسازی و اشتغال مددجویان را فراهم آوریم .

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با توجه به اشتغالزایی ۳۷۰۰ مددجوی گلستانی در سالجاری خاطرنشان کرد:این نهاد با هدف ایجاد فرصت های شغلی پایدار در روستاها ، برگزاری کلاس های مشاوره و آموزش فنی را در سرلوحه کارخویش  قرار داده تا با تلاش و همت همه مسئولان،معضل بیکاری ، ریشه کن شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد در نظر دارد تعامل و همکاری با بسیج سازندگی در راستای ایجاد کارگاه اشتغالزایی، شناسایی و معرفی افراد مستعد اشتغال ،اعطای تسهیلات قرض الحسنه، معرفی و بهره گیری از ظرفیت راهبران شغلی خود برای آموزش و راه اندازی کارگاه ها ، تهیه مواد اولیه و فروش محصولات  در بکارگیری مددجویان اقدام کند.

سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این مراسم گفت: سپاه،بسیج و کمیته امداد همچون یدی واحد با همتی مضاعف برای محرومیت زدایی مناطق مختلف، جهادگرانه  در کنار مردم تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه ما و نهاد مقدس کمیته امداد با اولویت الگوی مردمی در حوزه اشتغالزایی  برای محرومان ورود پیدا کرده ایم، افزود: توانمندسازی مردم اصل مهمی است که امیدواریم با همت مسئولان و اراده و باور خود مردم به اقتصادمقاومتی ،محقق شود.

سردار زهرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۶ مولفه اقتصاد مقاومتی در جنگ اقتصادی امروز، به مردم مرتبط می شود ،آنها می توانند با اراده و باور خود به اقتصاد مقاومتی بر بروکراسی و قوانین دست و پاگیر اداری غلبه کنند و در جنگ اقتصادی پیروز شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار