همزمان با ایام الله دهه فجر

۱۴۰۰ عرصه اقتصادی مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ننیوا استان گلستان به صورت متمرکز در گنبدکاووس افتتاح شد.

بهره برداری متمرکز ۱۴۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در استان گلستان

 به گزارش گلستان24، مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان گلستان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح ها 250 میلیارد ریال از اعتبارات اقتصاد مقاومتی هزینه شده است .

احمد اسلامی فر افزود: این طرح های در 28 عرصه اقتصاد مقاومتی و با اشتغالزایی برای چهار هزار نفر به اجرا در آمده که 300 طرح آن مربوط به صنایع تبدیلی است.

اقنصاد مقاومتی

در این آیین بهره برداری از مزرعه 50 راسی پرورش شتر مرغ به در روستای بهرام آباد گنبد آغاز شد که برای ایجاد آن 500 میلیون ریال هزینه شده که 50 درصد آن از محل اعتبارات تسهیلات اقتصاد مقاومتی تامین شده است.

این مزرعه برای پنج نفر به صورت مستقیم و برای 20 نفر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

اقنصاد مقاومتی

فرمانده سپاه گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: 37 سال از عمر انقلاب اسلامی می‎گذرد و در آستانه ورود به سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید در طی این سال‎ها به دستاوردهای انقلاب اسلامی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه اگر در تاریخ دو سلسله قاجار و پهلوی را بررسی کنیم جز خیانت از این خاندان چیزی نمی‎بینید، تصریح کرد: هیچ نقطه روشنی در دوران حکومت این خاندان نخواهیم دید، چراکه سعی می‎کردند مردم را در پایین‎ترین سطح جامعه قرار نگه دارند.

فرمانده سپاه ناحیه گنبدکاووس به خیانت سلسله قاجار و پهلوی اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران قرارداد ننگینی چون ترکمنچای و عهدنامه گلستان را فراموش نخواهند کرد.

بادلی بیان کرد: در آن دوران ایران یا باید وابسته به غرب می‏‌ماند و یا شرق و راه سومی نداشت و امام(ره) با قیام خود به دنبال ایجاد حکومتی است که نه ظلم بپذیرد و نه ظلم کند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس اعتبار تخصیص یافته برای عرصه های اقتصاد مقاومتی در گنبدکاووس را چیزی بالغ بر ۳ میلیارد تومان دانست و افزود: یک میلیارد تومان از این پروژه ها مربوط به صنایع تبدیلی استنزدیک به ۵۵۰ نفر در گنبدکاووس از ثمر این پروژه ها به کار مشغول شدند و امروز با حجم عظیمی از درخواستهای افراد جهت تخصیص وام به آنها بوده است.

وی در ادامه به راه اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای سلامت گلستان در شهرستان گنبد  اشاره کرد و افزود: طرح های محرومیت زایی در گنبد کاووس برای همه اقشار و بدون توجه به هر قومیتی در مناطق محروم گنبدکاووس برپاشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار