نماینده ولی فقیه در استان:

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در دیدار با رییس کل و مسولان قضائی گلستان که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد گفت: تحقق سلامت حقوقی جامعه بر عهده دستگاه قضاست و باید نسبت به آن توجه ویژه ای شود.

تحقق سلامت حقوقی جامعه بر عهده دستگاه قضاست

به گزارش خبرنگار گلستان 24، آیت الله سید کاظم نورمفیدی با تاکید بر اینکه پست ها و صندلی های مدیریت امانت است و باید امانت دار خوبی باشیم، اظهار کرد: قضات باید بر اساس تشخیص شرعی حکم کنند چرا که مسئولیت ها در نظام اسلامی امانتی ارزشمند و وسیله ای برای خدمت صادقانه به مردم است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و در راستای پیشرفت جامعه و تقویت منافع مردم حرکت کرد.

 رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار گفت: دستگاه قضا همچون گذشته خدمت گذاری به مردم استان را سرلوحه امور خود قرار داده است و در راستای خدمت هرچه بهتر و صادقانه تر گام بر می دارد.

هادی هاشمیان با اشاره به اینکه امنیت با کار قضا یک امر در هم تنیده است. افزود: تامین امنیت در مقوله های مختلف برای مردم اهمیت دارد و دادگستری در این موارد ورود خوبی داشته است که در این خصوص برنامه ای تدوین و برخورد شدید با جرائم شدید در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار