در دانشگاه علوم پزشکی گلستان چه می گذرد؟

برخی خبرنگاران گلستانی از سیاسی کاری و گزینش خبرنگاران استان گلستان در نشست های خبری دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعتراض کردند .

نگرانی خبرنگاران گلستانی از سیاسی کاری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دعوت به نشست های خبری!

به گزارش گلستان 24، بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یکی از تندروهای اصلاح طلب استان مسئولیت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را بر عهده گرفت و عجیب آنکه ریاست دانشگاه در اقدامی جالب چندین پست دیگر به وی عطا کرد.

این فرد که با باز دیدن فضا حتی خود اجازه می دهد در مسائل مهم دانشگاه نیز اظهار نظر کند ، در دعوت از خبرنگاران گزینشی عمل می کند و خبرنگاران منتقد و جناح مخالف خود را به نشست های خبری دانشگاه علوم پزشکی گلستان دعوت نمی کند.

این فضا در حالی رقم خورده که این فرد یکی از تندرو ترین حمله کننده ها به فرزندان انقلاب در دولت نهم و دهم بوده و همواره در جلسات مختلف علیه مسئولین دولت سابق فرافکنی می کرده است و بنظر می رسد وی در واقع جایزه انتقادات خود به دولت سابق را با گرفتن این همه سمت دریافت کرده است.

این افراد در حالی به انتخاب گزینشی خبرنگاران دست می زنند که مدعی آزادی اندیشه و بیان هستند و روزنامه های همین افراد در سالهای 76 تا 84 می نوشتند که" به خدا هم می توان انتقاد کرد "و یا اینکه "می توان امام زمان(عج) را نیز استیضاح کرد".

حال چه شده است که کوچکترهای این جریان حاضر نیستند یک انتقاد ساده از دانشگاه علوم پزشکی گلستان را بشنوند جای سوال دارد که با نگاهی به طرح تحول سلامت و منابع سرشار آن می توان به خیلی چیزها پی برد.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار