مشکلی که بهتر است برطرف گردد؛

توسعه در حوزه درمانی و سلامت به عنوان یکی از مهمترین ارکان پیشرفت و توسعه در یک منطقه محسوب می شود و داروخانه شبانه روزی از الزامات یک شهر بزرگ است تا مردم در مواقع ضروری دسترسی آسان به دارو داشته باشند.

شهری که فاقد یک داروخانه در استان گلستان است

به گزارش گلستان 24، توسعه در حوزه درمانی و سلامت به عنوان یکی از مهمترین ارکان پیشرفت و توسعه در یک منطقه محسوب می شود و داروخانه شبانه روزی از الزامات یک شهر بزرگ است تا مردم در مواقع ضروری دسترسی آسان به دارو داشته باشند.

در حال حاضر یک داروخانه در شهر دلند وجود دارد که ساعت کاری آن روزانه است و در ساعات شب و در ایام تعطیلات کمبود یک داروخانه در شهر دلند احساس می شود.

نبود یک داروخانه شبانه روزی در شهر دلند موجب شده است تا بیماران در روزهای تعطیل و ساعت های شب در صورت نیاز به دارو برای تهیه آن به شهر های مجاور خان ببین و یا آزادشهر مراجعه کنند و علاوه بر تحمل مسافت طولانی هزینه رفت وآمد هم بپردازند.

مردم دلند به ناچار اگر شب برای آنها اتفاقی رخ دهد تا صبح روز بعد صبر کرده و یا در صورت نیاز فوری، شب هنگام به شهر های همجوار رفته و از داروخانه شبانه روزی آن شهر، داروی مورد نیاز خود را تهیه و تامین کنند..

تعدادی از شهروندان دلندی در گفتگو با دلندنیوز ضمن گله مندی از فقدان داروخانه شبانه روزی در این شهر به خبرنگار دلندنیوز گفتند: اغلب پیش می آید نیمه شب دچار مریضی می شویم ولی برای تهیه دارو در آن موقع رنج می بریم و مجبوریم تاکسی بگیریم و به شهر های اطراف برویم.

داشتن داروخانه شبانه روزی حق طبیعی و مسلم مردم شهر دلند است که امیدواریم هرچه زودتر این امر محقق شود تا در مواقع ضروری مردم مجبور به طی مسافت تا شهرهای اطراف نشوند که به دور از انصاف است.

گفتنی است، درحال حاضر دو پزشک عمومی (مطلب خصوصی) ، یک مرکز خدمات درمانی و یک مرکز بهداشت در شهر دلند فعالیت می کنند.

انتهای پیام/دلندنیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار