سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به سه مرحله ای بودن پروسه بررسی نامزدها، اضافه کرد: روز شنبه (۶ شهریور) مرحله اول بررسی مدارک ارسالی، سوابق و شرایط قانونی احراز پست انجام و از این تعداد حدود ۱۵ نفر انتخاب می شوند.

نامزدهای شهرداری گرگان در سه مرحله گزینش می شوند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجت مقسم  با بیان این مطلب اظهار کرد: در مرحله دوم هم افراد انتخاب شده به صحن شورا دعوت می شوند تا از برنامه‌های خود دفاع کرده و به سوالات اعضا پاسخ دهند.

وی ادامه داد: از این تعداد افراد ثبا نامی، چهار الی پنج نفر انتخاب شده و برای مصاحبه تخصصی مجدداً دعوت می شوند تا در نهایت یک نفر برای مدیریت شهر گرگان انتخاب شود.

مقسم بیان کرد: پروسه بررسی مرحله دوم در طول هفته آینده انجام خواهد شد و قبل از پایان مهلت قانونی که ۱۵ شهریور ماه است شهردار گرگان انتخاب می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص اعلام اسامی هم گفت: روز شنبه فقط اسامی افراد انتخاب شده در مرحله اول اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت نامی ها برای احراز پست شهرداری گرگان به ۳۷ نفر رسیده که همگی مرد هستند، اظهار کرد: از این تعداد یک نفر دارای مدرک لیسانس، ۱۹ نفر فوق لیسانس، سه نفر دانشجوی دکتری و ۱۴ نفر دارای مدرک دکتری هستند.

مقسم در خصوص رشته تحصیلی این افراد هم بیان کرد: سه نفر از این افراد دارای مدرک برنامه ریزی شهری، ۱۴ نفر عمران و شهرسازی و معماری، هفت نفر گرایش مدیریت، سه نفر کارآفرینی، دو نفر زمین شناسی و خاک شناسی و در رشته‌های حقوق، اقتصاد، تاریخ، رسانه، جامعه شناسی، علوم سیاسی و ادبیات عرب هر کدام یک نفر متقاضی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار