عضو شورای اسلامی شهر کردکوی:

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه برخی از نیروهای شهرداری کردکوی بیکار و بلاتکلیف هستند و از آنجایی که هیچ مسؤولیتی ندارند کاری انجام نمی‎دهند، گفت: بهتر است در جابه‎جایی‎ها اولویت با نیروهایی باشد که بلاتکلیف هستند.

برخی نیروهای شهرداری کردکوی بیکار و بلاتکلیف هستند/ رسانه‎ها در انتشار اخبار از شتاب‎زدگی پرهیز کنند

به گزارش گلستان 24 ، رسول فیروزیان صبح امروز اظهار کرد: انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر در یک روز است اما خدماتی که شورای شهر باید به مردم ارائه کند طی چهار سال است، از این رو هر کسی که به‎عنوان رئیس شورای شهر و یا هیئت رئیسه انتخاب شود فرقی نمی‎کند.

وی با اشاره به غیبت خود در نخستین جلسه رسمی شورای شهر، یادآور شد: در خصوص نخستین جلسه شورای شهر کردکوی اطلاع‎رسانی نشده بود، از طرفی در طی 18 سال گذشته جلسات رسمی و علنی شورای اسلامی شهر کردکوی در روزهای یکشنبه و سه‎شنبه برگزار می‎شد حال آنکه نخستین جلسه شورا در روز شنبه برگزار شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی به  ماده 18 آئین‎نامه داخلی شورای اسلامی شهر اشاره کرد و یادآور شد: رئیس شورای اسلامی شهر برای برگزاری جلسات رسمی باید یک هفته قبل از برگزاری جلسات، به صورت رسمی و کتبی به اعضای شورای شهر اعلام کند.

فیروزیان با تأکید بر اینکه رسانه‎ها در انتشار اخبار از شتاب‎زدگی پرهیز کنند، تصریح کرد: ممکن است بنده به‎دلیل عدم اطلاع‎رسانی و یا وجود یک مشکل شخصی و یا دلیل موجه دیگری امکان حضور در جلسه شورای شهر کردکوی را نداشته باشم، این دلیل نمی‎شود که عدم حضور ما به وجود اختلاف بین اعضای شورای شهر کردکوی معنا شود.

* نیروهای بلاتکلیف شهرداری کردکوی در جابه‎جایی‎ها در اولویت باشند

وی با بیان اینکه برخلاف آنهایی که جایگاه سرپرست شهرداری را یک درجه پایین‎تر از شهردار می‎دانند اما سرپرست شهرداری همان کارهایی را انجام می‎دهد که شهردار انجام می‎دهد، بیان کرد: اگرچه تغییر و تحولات حق سرپرست شهرداری کردکوی است اما بهتر است جابه‎جایی‎ها و تغییر و تحولات با شتاب کمتری انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی ادامه داد: برخی از نیروهای شهرداری کردکوی بیکار و بلاتکلیف هستند و از آنجایی که هیچ مسؤولیتی ندارند کاری انجام نمی‎دهند، از این رو بهتر است برای انجام تغییرات در شهرداری کردکوی اولویت با نیروهایی باشد که در حال حاضر بیکار و بلاتکلیف هستند.

فیروزیان تاکید کرد: ممکن است در شورای اسلامی شهر کردکوی اختلاف نظر وجود داشته باشد که امری طبیعی است اما هیچ اختلافی بین اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی وجود ندارد و تصمیمات با رأی و موافقت همه اعضای شورای شهر گرفته می‎شود.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار