فرمانده انتظامی استان گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان متدین این مرز و بوم می‌ترسد و ترویج این فرهنگ باعث مصون ماندن انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سردار سعید دادگر امروز در دیدار با خانواده شهید "سید احمد حسینی" در شهرستان گرگان، اظهار  کرد:شهداء ذخایر معنوی و ماندگار انقلاب اسلامی بوده و درس تقوا، ایمان، شجاعت و ازخودگذشتگی را به ما آموختند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شهادت نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می یابند، رستگاری بزرگ محسوب می شود، بلکه در بعد اجتماعی آن باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش های دینی می شود.

سردار دادگر تاکید کرد: دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان متدین این مرز و بوم می‌ترسد و ترویج این فرهنگ باعث مصون ماندن انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان خانواده معظم شهدا را اسوه های صبر و استقامت دانست و خاطرنشان کرد: وجود خانواده شهدا برای ملت اسلامی نعمت بزرگی بوده و تکریم آنان و ادامه راهشان عبادت است.

وی بیان کرد: امروز افتخار ما این است که ادامه دهندگان راه شهداء هستیم و امیدواریم از امانت شهداء که همان امنیت پایدار در جامعه است، به‌خوبی پاسداری کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار