مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورتی دینی بوده و همکاری های دستگاه های دولتی در این مهم تاثیر عمیقی بر جامعه خواهد داشت.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورتی دینی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین نورعلی دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بابیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: مرکز بزرگ اسلامی به عنوان یک مرکز علمی می تواند بستر مناسبی در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به وجود آورده و همگام با بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه را بیش از پیش از این فرهنگ سترگ سیراب نماید.
وی بابیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران بوده و این بزرگ‌مردان را سرلوحه و الگو در زندگی‌مان قرار دهیم.
اسرافیل وزیری با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند بیان کرد: تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع‌مقدس کوچک‌ترین قدمی است که می‌توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ بین مسئولان تبدیل شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورتی دینی بوده و همکاری های دستگاه های دولتی در این مهم تاثیر عمیقی بر جامعه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار