مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تداوم راه شهدا حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه این فرهنگ سترگ در جامعه علی الخصوص در میان جوانان است.

تداوم راه شهدا حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه مدیرکل سازمان بازرسی استان در دیدار با خانواده شهید گرانقدر «ابراهیم کریمی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام(ره) گفت: ثبات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری و شهادت‌طلبی کسانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت درراه مکتب و میهن خود ایثار کرده و به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.
وی ادامه داد: شهید کریمی برای مبارزه با فساد از کسی هراس نداشت و مصمم گام برداشت و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد .
 هاشمیان از شکیبایی خانواده شهید هم قدردانی کرد و گفت: اجر خانواده شهدا کمتر از خود شهدا نیست و ما وظیفه داریم با سرکشی از خانواده شهدا به آنان ادای احترام کنیم.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی مردم و خانواده‌های شهدا در انقلاب اسلامی ادامه داد: به لطف خداوند در این کشور ما هر آنچه خیروبرکت، امنیت آرامش داریم به برکت خون شهدا است و شهدا با قطره‌قطره خون خود برای دفاع از اسلام و کشور جنگیدند.
شهید ابراهیم کریمی در تاریخ 2 مهر ماه 1350 دیده به جهان گشود و در تاریخ 27 خرداد ماه 1387 در سیستان و بلوچستان بر اثر عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار