با حضور سرپرست وزارت آموز ش و پرورش؛

سرپرست وزارت آموزش و پرورش کشور روز پنجشنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان استانی مدرسه ۶ کلاسه شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران در روستای چارقلی شهرستان گمیشان استان گلستان را افتتاح کرد.

مدرسه 6 کلاسه چارقلی گمیشان افتتاح شد

به گزارش گلستان 24، برای احداث مدرسه ۶ کلاسه چاپ و نشر روستای چارقلی گمیشان با ۷۴۵ مترمربع زیربنا در مجموع ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

۳۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبار احداث این مدرسه از ردیف اعتبارات ملی و ۱۵ میلیارد ریال دیگر آن توسط خیرین تامین شده است.

افتتاحیه ۲ باب مدرسه ۱۰ و ۳۰ کلاسه در شهرستان‌های آق‌قلا و گرگان و همچنین بهره برداری از ساختمان نماد اداره کل آموزش و پرورش در شهرستان گرگان از دیگر برنامه‌های پیش از ظهر سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به گلستان است.

کاظمی قرار است عصر امروز ضمن شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان در شورای معاونین اداره کل این استان حضور یابد و پیش از ترک گلستان با آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار و گفت‌و گو خواهد کرد.

کاظمی همچنین پیش از افتتاح مدرسه شش کلاسه گمیشان با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان گرگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان یاد و خاطره آن را گرامی داشت.

گلستان حدود ۲ هزار و ۵۵۰ باب مدرسه با بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس و بیش از ۳۷۶ هزار دانش‌آموز دارد.

همچنین وظیفه تعلیم و تربیت این دانش‌آموزان برعهده ۲۶ هزار و ۲۷۳ فرهنگی و کارمند است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار