اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان حائز عنوان دستگاه برتر استانی در جشنواره شهید رجایی شد.

نوسازی مدارس گلستان به عنوان دستگاه برتر استانی جشنواره شهید رجایی معرفی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در بیست و دومین دوره جشنواره شهید رجایی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان حائز رتبه برتر استانی شد.

یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در این خصوص گفت: جا دارد که به همه همکاران پرتلاش مجموعه نوسازی مدارس گلستان تبریک بگویم که با زحمات آنها، در سال 1399 تعداد 45 پروژه با 260 کلاس درس و زیربنای 40 هزار مترمربع و هزینه‌ای برابر با 200 میلیارد تومان ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان شده‌است.

وی با ابراز قدردانی از مشارکت گسترده خیّرین مدرسه‌ساز افزود: 75 درصد کلاس های تحویلی در استان گلستان طی سال گذشته با مشارکت این عزیزان نیک‌اندیش بوده‌‌ است و رقم تعهدات خیرین در سال 1399 براساس تفاهم‌نامه های منعقد شده به 80 میلیارد تومان افزایش یافت.

جشنواره شهید رجایی هر ساله، همزمان با هفته دولت، با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و معرفی الگوهای برتر در مسیر نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی از طریق تقدیر و تشویق آنها، برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار