در قالب طرح شهید سلیمانی؛

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: از کل 550 هزار و 249 خانوار استان،290 هزار خانواده در طرح شهید سلیمانی مورد شناسایی و غربالگری قرار گرفتند.

290هزار خانواده شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان 24، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان،  در جمع خبرنگاران استان،با اشاره به فعالیت های سپاه و بسیج درطول انقلاب اسلامی ایران گفت: در طول پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه و بسیج  توانسته در دوران های مختلف مانند 8 سال دفاع مقدس، سیل، زلزله و آتش سوزی  ورود پیدا کند و گام های موثری در این زمینه بردارد.

وی افزود: در اسفند سال 98 با شیوع بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی برای خدمات رسانی به مردم اعلام آمادگی کردیم و خدمات رسانی تا کنون ادامه دارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در قرارگاه  17 ربیع فعالیت های خوبی در بحث تنظیم بازار و رفع موانع تولید اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: هر زمانی که در بحث محرومیت زدایی و اشتغالزایی نیاز به کمک باشد سپاه و بسیج آماده یاری رساندن است.

وی ادامه داد: در اسفند 98 سپاه استان توانست در بحث ضدعفونی کردن معابر، توزیع اقلام بهداشتی و توزیع ماسک ورود پیدا کند.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه اکنون 730کارگاه کوچک و بزرگ تولید ماسک در استان فعال هستند، افزود: در این مدت میزان 2میلیون و 400 هزار ماسک تولید و توزیع شد.

وی توزیع 400 هزار بسته معیشتی،320 میلیون تومان کارت هدیه،420 سری جهیزیه،24هزار پوشاک و لباس ورزشی و 15 هزار بسته لوازم التحریر را از اقدامات سپاه اعلام کرد و ادامه داد:  در این مدت توانستیم نسبت به آزادسازی 300 نفر از زندانیان غیر عمد از طریق جامعه بسیج حقوقدانان استان اقدام کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تا پایان ماه صفر 50 هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین ماموریت در گام اول تثبیت بیماری ویروس کرونا است، گفت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی کار خدمات در قالب3 گروه مراقبتی، حمایتی و آغاز شد.

وی یادآورشد: از کل 550 هزار و 249خانوار استان،290هزار خانواده در طرح شهید سلیمانی مورد شناسایی و غربالگری قرار گرفتند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: در حال حاضر از مجموع 134 مرکز واکسیناسیون استان،4 مرکز به صورت مستقل از سوی سپاه  در حال فعالیت است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار