نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون گلستان رتبه ۲۸ صنعت گردشگری را در بین استان‌ها کشور دارد و محرومیت‌های استان پشت سرسبزی آن پنهان شده است.

پنهان شدن محرومیت پشت سرسبزی گلستان

به گزارش پایگاه خبری گلستان 24،رحمت اله نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با وزارت میراث فرهنگی برای ایجاد دبیر خانه گردشگری شمال کشور در گلستان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان گلستان از غرب تا شرق مانند آبشار تمام خزه‌ای، جزیره آشوراده، پاقلعه رامیان، مزارع گیاهان دارویی، مزارع زیبای کلزا و گندم، جنگل‌ها و روستا‌های بکر ایجاد این دبیر خانه می‌تواند به معرفی گلستان و رونق گردشگری گلستان کمک کند.

وی  از آمادگی مجمع نمایندگان گلستان هم برای کمک به اجرای طرح‌های تلفیق گردشگری با کشاورزی خبر داد و افزود: برای توسعه این بخش بید ظرفیت‌های بکر گردشگری گلستان را بیش از پیش معرفی کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس همچنین با انتقاد از سهم گلستان در تولید ناخالص داخلی گفت: تمام درآمد صنعت گلستان به اندازه نیمی از فولاد مبارکه هم نیست که بسیار تاسف آور است.

وی افزود: ما در صنعت به دلیل هزینه و سرمایه بالا نمی‌توانیم رونق ایجاد کنیم، اما در زمینه گردشگری به دلیل داشتن استعداد‌های فراوان گلستان می‌توانیم رونق و اشتغال ایجاد کنیم.

نوروزی گفت: اکنون گلستان رتبه ۲۷ یا ۲۸ صنعت گردشگری را در بین استان‌ها کشور دارد و محرومیت‌های استان پشت سرسبزی آن پنهان شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار