رئیس اسناد پزشکی بیمه سلامت گلستان خبرداد؛

رئیس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت گلستان از حذف کامل نسخه های کاغذی از دی ماه خبرداد و گفت: در آذرماه ۹۷ درصد نسخه هایی که توسط مراکز به بیمه سلامت ارائه شده، الکترونیکی است.

حذف کامل نسخه های کاغذی از دی ماه

به گزارش گلستان 24، حسینعلی انصاری فرد اظهارکرد: با توجه به الزام قوانین بالادستی از قبیل تبصره ۱۷ بند «ک» قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور که بیان می کند خرید خدمات سلامت و پرداخت هزینه از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۰ خارج از چرخه نسخه الکترونیک ممنوع است، لذا اطلاع رسانی های لازم در این خصوص به ذینفعان ارائه شده است.

رئیس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت گلستان افزود: با عنایت به همکاری و تعامل دانشگاه علوم پزشکی استان، پزشکان و مراکز طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد بیمه های تکمیلی استان درصد تحقق نسخه الکترونیک در آذر ماه ۹۷ درصد بوده در حالی که میانگین کشوری درصد تحقق ۷۴ درصد است.

وی از رتبه ششم استان در کشور خبرداد و گفت: از ابتدای آذر ماه تا روز ۱۴ آذر تعداد کل نسخی که توسط مراکز ارائه شده ۴۸ هزار و ۲۹۹ هزار نسخه بوده که از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۰۸ نسخه به صورت کاملاً الکترونیک ارائه شده است و امیدواریم مشکلات موجود در اجرای نسخه الکترونیک در استان مرتفع شده و به تحقق کامل اجرای طرح مذکور تا ابتدای دی ماه در استان دست یابیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار