رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جریان سفر استانی با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان گلستان شهید «سیداحسان حاجی حتم‌لو» دیدار کرد.

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار گفت: شهدای مدافع حرم به خوبی نشان دادند که انقلاب اسلامی تاریخ مصرفی ندارد و حتی به کشورهای دیگر قابل صدور است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: اغلب شهدای مدافع حرم دوران انقلاب را ندیدند اما برای دفاع از حریم ولایت و امامت سر از پا نمی‌شناختند.

وی با اشاره به این که شهیدان با لقمه حلال پدر و دامان پاک مادر پرورش یافته و به این درجه رسیدند، خاطر نشان کرد: ما برای آرامش روح خود نزد پدران، مادران، همسران و یادگاران جنگ و شهدای مدافع حرم می‌رویم و معتقدیم جایگاه رفیع و والای این خانواده‌ها را با چیزی نمی‌توان توصیف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان گفت: برعکس افرادی بودند که خود را انقلابی و طرفدار اسلام، نظام و امام می‌دانستند اما چون در افکارشان به نتیجه نرسیدند و نتوانستند بچه خود را تربیت کنند، فرزندشان جاسوس و ضدانقلاب شد و امروز آن پدر مقابل انقلاب می‌ایستد.

رییس سازمان قضایی نیروی مسلح افزود: دشمن با تبلیغات سعی داشت بین انقلاب و نسل‌های دوم و سوم فاصله و جدایی بیندازد اما مدافعان حرم نشان دادند، این توطئه دشمن همچون‌ سایر توطئه‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان با اهدا لوح و هدیه از مقام شامخ مادر و همسر شهید حاجی حتم لو تقدیر کرد.

شهید «سیداحسان حاجی حتم‌لو» عضو گروه تخریب تیپ 45 جوادالائمه (ع) بارها در مناطق مرزی کشور و مبارزه با گروه تروریستی پژاک و اشرار همچنین سوریه و لبنان انجام وظیفه کرده بود.

وی سرانجام در عصر روز دوشنبه 13 بهمن 1393 مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی همراه با دیگر همرزمانش در حومه شهر حلب سوریه به آرزوی دیرینه‌اش رسید و جامه فاخر شهادت را در سن 30 سالگی برتن کرد.

استان گلستان 19 شهید در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) تقدیم کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار