فرمانده سپاه گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که همه ما مدیون شهید سلیمانی هستیم، گفت: سیدالشهدای جبهه مقاومت آرمان های انقلاب اسلامی را به کشورهای منطقه صادر کرد.

سردار سلیمانی آرمان های انقلاب را به کشورهای منطقه صادر کرد

به گزارش گلستان 24، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر شنبه در آیین بزرگداشت سردار سلیمانی اظهارکرد: شهید سلیمانی در طول دوران حیات با برکت خود خدمات وسیع و بی نظیری برای ایران اسلامی انجام داد و همه ما مدیون ایشان هستیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: سیدالشهدای جبهه مقاومت هرچه توان داشت برای پیاده سازی آرمان های انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی در منطقه غرب آسیا صرف کرد.

وی بیان کرد: مجاهدت های شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس بخصوص در عملیات های بیت المقدس، طریق القدس، والفجر ۸ و آزادسازی مهران بر کسی پوشیده نیست و ایشان بعد از جنگ هم به مقابله با اشرار و ضد انقلاب در مناطق جنوب شرق پرداخت.

ملک شاهکوهی گفت: غائله مبارزه با داعش مصداق این جمله شهید سلیمانی بود که «فرصتی که در دل بحران ها وجود دارد در شرایط عادی نیست» زیرا با گسترش جبهه مقاومت آرمان های انقلاب اسلامی با شکل گیری حشدالشعبی عراق، انصار الله یمن، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان به همه کشور های منطقه صادر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار