آخوند آدینه:

امام جمعه اهل سنت پیشکمر کلاله گفت: مردم در حماسه ۹ دی یک‌بار دیگر ثابت کردند که برای اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان تا پای جان می‌ایستند.

 مردم در ۹ دی تا پای جان برای اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند

به گزارش گلستان 24 ؛ آخوند محمد امین آدینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام تاریخی 9 دی ماه 88 اظهار داشت: حماسه 9 دی نماد عزت، عظمت، استقلال و بصیرت ملت ایران بود و مردم برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند.

وی افزود: در این روز مردم با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمنان داخلی و خارجی در برابر دین و اسلام آن‌ها ایستادگی کنند، آن‌ها نیز در برابر همه دنیای دشمنان می‌ایستند و جان خود را فدا می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت پیشکمر کلاله بیان داشت: 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز بصیرت تبدیل به یک یوم الله شد. در این روز ماندگار ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی حماسه دیگر آفریدند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی غلبه لشکر اسلام بر لشکر شیطان بود. مردم در این روز تمام امیدهای واهی دشمنان داخلی و خارجی را تبدیل به یاس و ناامیدی کردند.

آخوند آدینه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره هوشیاری مردم و جوانان گفت: ما باید همواره پیرو ولایت فقیه زمان خود، مقام معظم رهبری باشیم و حواسمان جمع باشد که شاید دشمنان طراحی فتنه‌های خود را برای سال 98 کرده باشند.

وی یادآور شد: تا زمانی که ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم تا با درایت و بصیرت ما را راهنمایی کند و ملت ایران و مسئولان با هم متحد باشند، هیچ گزندی به نظام جمهوری اسلامی نمی‌رسد.

انتهای پیام/ ز

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار