فرماندار گنبدکاووس:

فرماندار گنبدکاووس گفت: شهادت سردار سلیمانی عزم و اراده مردم را برای مبارزه با دشمن و توطئه های استکبار جهانی بیشتر کرده است.

شهادت سردار سلیمانی اراده مردم برای مبارزه با استکبار را بیشترکرد

به گزارش گلستان 24، عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: دشمنان اسلام تصور می کردند که با شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی می توانند به اهدافشان برسند و اقتدار نظام را زیر سوال ببرند و نهضت مقاومت را دچار گسست و شکست کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه سردار شهید، یکی از تاثیرگذارترین نیروهای جبهه انقلاب و مقاومت را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: اما اثری که این شهادت در همبستگی آحاد مردم ایران گذاشت بسیار زیاد بود و شاید بتوان گفت بعد از رحلت امام (ره)، سوگواری و تشییع که برای ایشان برگزار شد، بی سابقه بود و در شهرستان های مختلف مردم صادقانه و خالصانه و با تمام وجود برای این شهید از دست رفته به سوگ نشستند.

فرماندار گنبدکاووس افزود: شهادت سردار سلیمانی به دلیل از دست دادن این شخصیت بالا می توانست کشور را دچار خسران و آسیب کند اما از طرفی این شهادت باعث شد که عزم و اراده مردم برای مبارزه با دشمن و توطئه استکبار جهانی بیش از گذشته شود.

وی تصریح کرد: هیچ اتفاق دیگر نمی توانست مردم، گروه های سیاسی و احزاب مختلف را در کنار هم قرار دهد، با شهادت سردار طیف های مختلف سیاسی متحد، منسجم و با وحدت مثال زدنی در کنار هم قرار گرفتند.

کریمی بیان کرد: برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان گنبدکاووس برنامه هایی را در ستاد گرامیداشت پیش بینی کرده ایم و اجتماعات مختلفی در مدارس، دانشگاه ها و مساجد برگزار می شود اما مهم ترین این برنامه ها در روز ۱۳ دی ماه با برگزاری مراسم متمرکز و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار