چراغعلی گفت: به واسطه شخصیت مرحوم آیت الله میبدی حضور پرشکویی در مراسم تشییع این عالم جلیل القدر در گرگان شاهد بودیم.

حضور گسترده مردم در تشییع پیکر آیت الله میبدی/ بیش از گذشته نیاز به وفاق و همدلی گروه های سیاسی داریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا چراغعلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت:  مرحوم آیت الله میبدی در مساجد و حوزه علمیه زحمت فراوانی کشید و شخصیتی دوست داشتنی در بین مردم استان گلستان بود و امروز به پاس زحمات ایشان حضور پرشکویی را در مراسم تشییع ایشان شاهد هستیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: حوزه های علمیه خلا حضور این عالم جلیل القدر را شاهد خواهند بود، این عالم ربانی در بین مردم گرگان وجاهت بسیار بالایی داشتند و در سختترین شرایط جسمانی مسجد و گفتگو با مردم را ترک نکرد.

 

چراغعلی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم که در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی رخدادهای کم نظیر و مهمی در کشور اتفاق افتاده است.

 

وی یادآور شد: هجوم استکبار جهانی و فشار نظامی و اقتصادی که به کشور وارد می کنند و بحث برجام و خروج از آن که فشارهای زیادی را متوجه کشور کرده است و یکپارچگی کشورهای مخالف با سرکردگی آمریکا منجر به فشارهای زیادی به ملت ایران شده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان بیان کرد: در شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شاهد آن بودیم که آمریکا با جسارت و پررویی مسئولیت آن را برعهده گرفت و خوشبختانه پاسخ کوبنده سپاه و نیروهای نظامی کشور به این اقدام تروریستی دادند که منجر به آرامش مردم شد.

 

چراغعلی بیان کرد: تلخی سقوط هواپیما یک مسئله بود که رقم خورد و نیاز است که یک همدلی و همگرایی و جریان سیاسی با هم داشته باشند و حضور حداکثری در انتخابات را نیازمندیم و مردم با حضور حداکثری با آرمان های امام و انقلاب بیعت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار