نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان این شهرستان گفت: اگر دلسوز هستید، سیاست بازی و قومیت گرایی را کنار گذاشته و برای خدمت به مردم و حل مشکلاتی همچون بیکاری و آسیب های اجتماعی که گریبان علی آباد کتول را گرفته، کار کنید.

سیاست زدگی و قومیت گرایی مانع پیشرفت شهری می‌شود/ مسئولان برای حل مشکلات دلسوزانه کار کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با گلستان ما گفت: اقشار مردم مختلف علیرغم اینکه از لحاظ اقتصادی، روزهای سختی را می گذرانند، اما همچنان پای نظام ایستاده اند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از دولت برای کار در این شرایط سخت، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایطی که دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است، باید برای خدمت به مردم و حل مشکلات، کار جهادی کنیم.

نوروزی با قدردانی از مجتبی جمالی فرماندار سابق این شهرستان، گفت: ایشان با اینکه می دانستند امروز معارفه فرماندار جدید است، اما تا دیروز با صداقت، شفافیت و جدید تا دیروز کار کرد.

ویبا بیان اینکه مردم امروز از مسئولین در استان و شهرستان، کار و جهاد می خواهند، تاکید کرد: بعد از سال ها، ما در استان همچنان درگیر اصلاح طلبی و اصولگرایی هستیم. آنقدر دچار سیاست زدگی و مسائل قومی و قبیله ای شده ایم که پایه استان ضعیف شده است.

نوروزی افزود: جمالی فرماندار سابق اگرچه اصلاح طلب بود، اما در عمل بدون گرایش سیاسی فعالیت می کرد. از ابراهیم احمدی فرماندار جدید شهرستان هم امروز ما همین انتظار را داریم.

وی در ادامه ابراهیم احمدی را شخصی با روحیه انقلابی، جهادی و دوست دار شهداست توصیف کرد و گفت: اولویت اول فرماندار جدید اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچون طلاق است. باید همکاری کنیم تا ایشان در پیشبرد این اهداف و گره گشایی از مشکلات شهرستان موفق شود.

نوروزی با بیان اینکه در سال های اخیر آمار پرونده های طلاق در علی آباد کتول زیاد شده که عامل بسیاری از آن ها بیکاری است، خطاب به مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان گفت: این شهرستان برای رشد و پیشرفت پتانسیل زیادی دارد، اگر دلسوز هستید، کار کنید و از خود نام نیک برجای بگذارید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار