رییس شورای شهر گرگان

رییس شورای شهر گرگان گفت: منابع طبیعی گلستان باید بپذیرد که خدمات و فعالیت های فعلی شهرداری در مدیریت جنگل های منابع طبیعی و ناهارخوران بسیار فراتر از وظایف شهرداری گرگان است.

خدمات شهرداری گرگان در النگدره فراتر از وظایفش است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، صفرعلی پایین محلی گفت : شهرداری بدون هیچ چشم داشتی میلیارد تومان از اعتبارات شهری را برای زیباسازی و توسعه گردشگری پایدار و البته صیانت و حفاظت از پارک های النگدره و ناهارخوران هزینه کرده است و ضرورت دارد که این مساله مدنظر مدیران منابع طبیعی استان قرار بگیرد.

پایین محلی ادامه داد : در شرایط فعلی اقتصادی هیچ شرکت یا موسسه ای حاضر نیست که برای نگهداری و حفاظت از این پارک ها هزینه کند زیرا نفع اقتصادی به دنبال ندارد.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته هم مشکلات زیادی حقوقی در خصوص مدیریت این پارک ها برای شهرداری ایجاد شد که شهرداری مکلف به پرداخت ضرر و زیان و خسارت های مالی در پرونده های حقوقی شد.

وی در خصوص قطع همکاری و ارتباط شهرداری و منابع طبیعی و تاثیر آن بر روند واگذاری اراضی موردنیاز شهرداری در پروژه تله کابین بیان کرد : این موضوعات ۲ مساله منفک از هم هستند و انشالله با پیگیری نمایندگان در سفر رییس جمهور مشکلات تله کابین برطرف می شود و همکاری ها برای واگذاری زمین از مجاری مستقل و قانونی خود در حال انجام است.

پایین محلی ابراز امیدواری کرد که با تعدیل شروط سخت گیرانه منابع طبیعی بار دیگر خدمات دهی در این مراکز تفریحی و گردشگری از سوی شهرداری از سر گرفته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار