فرماندار آق قلا خبر داد:

فرماندار آق قلا گفت: نخستین آموزشکاه دوزندگی مبل در این شهرستان در ایام دهه افتتاح می شود.

افتتاح نخستین آموزشگاه دوزندگی مبل در آق قلا

به گزارش خبرنگار گلستان 24، غراوی ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی نبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح کارخانه جوجه کشی با اشتغال 25 نفردر انبارالوم، افتتاح شرکت زینو تجارت در شهرک صنعتی اق قلا و افتتاح شرکت آرمین صحنه از برنامه های اقتصادی ایام دهه فجر است.

وی افزود: در حال حاضر در منطقه عطا آباد 153نمایشگاه مبل با 400 واحد تولیدی و اشتغالزایی 4 هزار نفر یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی مبل گلستان است.

غراوی گفت: افتتاح ساختمان تاکسی رانی آق قلا با هزینه 3 میلیارد تومانی نیز از دیگر دستاوردهای دولت انقلابی در این شهرستان است که در این ایام به بهره برداری می رسد.

فرماندار آق قلا اظهار کرد: آسفالت باند محوری آق قلا به بندر ترکمن از اولویت های مهن این شهرستان است که امید داریم به زودی اجرایی شود.

وی افزود: به طور کل 43 برنامه شاخص در ایام دهه فجر برگزار می شود که از جمله آنهت می توان به برگزاری جشن انقلاب با محوریت مساجد، نشست های سیاسی با رویکرد انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های دهه فجر در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن و حضور مبلغان در شهر و روستاها و حتی مدارس، پیگیری بنیاد علوی در رابطه با ایجاد قرار گاه پیشرفت و آبادانی با اولویت بخش وشمگیر می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار