رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامیان گفت: کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور قاریان کشوری در دهه‌ فجر امسال در شهرستان رامیان برگزار می‌شود.

برگزرای کرسی‌های تلاوت با حضور قاریان کشوری در گلستان

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام محمدباقر جلالی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه‌ فجر اظهار داشت: برای گرامیداشت این ایام 280 برنامه در سطح شهرستان رامیان پیش‌بینی شده که 80 برنامه شاخص و به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تنوع قومیتی و مذهبی در رامیان افزود: تلاش کردیم تا در برنامه‌های دهه‌فجر امسال از ظرفیت همه اقوام و مذاهب استفاده کنیم و مشارکت حداکثری آنها را در برنامه‌ها داشته باشیم.

جلالی با تسلیت ایام فاطمیه و تقارن آن با روزهای نخست دهه‌ فجر بیان کرد: برنامه‌های روزهای نخست دهه‌ فجر امسال متناسب با حال و هوای ایام فاطمیه تدارک دیده شده و جشن‌های بزرگ انقلاب هم بعد از روز 14 بهمن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های شاخص دهه‌ فجر امسال در رامیان اظهار داشت: همه ساله برنامه 10 شب در 10 مسجد در سطح شهرستان برگزار می‌شد اما امسال با توجه به استقبال مردمی در سال‌های قبل و همچنین ایامی که در آن قرار داریم، این برنامه در قالب 10 شب در 30 مسجد شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامیان ادامه داد: برگزاری محافل انس با قران با حضور دو قاری کشوری در دهه‌ فجر امسال برنامه‌ریزی شده که در دو شب در شهرهای تارتارعلیا و رامیان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن، جنگ‌های شادی، دو همایش با موضوع "فضای مجازی و پیامدهای آن در زندگی" در اردوگاه شیرآباد خان‌ببین و " اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال" در رامیان از دیگر برنامه‌های شاخص در دهه‌ فجر امسال است.

جلالی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌هایی که در دهه‌فجر برگزار می‌شود، برای این است که حضور پرشور و حداکثری همه اقوام و مذاهب را در راهپیمایی عظیم 22 بهمن داشته باشیم که در این روز در 6 نقطه شهرستان رامیان راهپیمایی برگزار می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار