رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حدود ۱۳ هزار برنامه در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان برگزار می شود.

برگزاری ۱۳ هزار برنامه در دهه فجر/آمادگی راهپیمایی خودرویی در استان به مناسبت ۲۲ بهمن وجود دارد

به گزارش گلستان 24 به نفل از به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی گلستان، حجت الاسلام دکتر احمدرضا احمدی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: امروز دنیا و رصدکده های جهانی در حال بررسی و رصد برگزاری مراسم عید انقلاب اسلامی یعنی ۲۲ بهمن هستند. هرچند از قبل چگونگی برگزاری دهه فجر را رصد و پیش بینی کرده بودند اما تمرکز آنها بر روی گرامیداشت ۲۲ بهمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به همفکری ها و مدیریتی که امسال از سوی کمیته ها و ستادهای شهرستانی صورت گرفت در دهه فجر امسال حدود ۱۳ هزار برنامه پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته بیشتر از دو برابر شده است.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب ستاد دهه فجر استان راه اندازی ستاد در همه روستاهای استان و برگزاری برنامه های گرامیداشت پیروزی انقلاب حتی در دورترین نقاط جمعیتی استان بوده که باید از دهیاران و همه کسانی که در برگزاری این برنامه ها نقش دارند، قدردانی کرد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در قبال انقلاب اسلامی وظیفه و رسالتی خطیر و سنگین برعهده همگان قرار دارد، اظهارکرد: امام راحل با خون دل این نهضت را به پیروزی رساند و شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب اسلامی شده است، امروز آنان ناظر عملکرد و رفتارهای ما هستند و مطالبه می کنند و ما نیز باید راه و روش آنان را پیش بگیریم.

وی ادامه داد: همه کسانی که اندک اعتقادی به انقلاب اسلامی و علقه ای نسبت به ایران دارند و منصف هستند برای گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن پای کار می آیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت قرمزی که در چند شهر استان حاکم شده است باید به فکر بدل راهپیمایی فیزیکی یوم الله ۲۲ بهمن باشیم. سال گذشته راهپیمایی خودرویی را داشتیم که برای مردم هم جذاب و شیرین بود.

وی با بیان اینکه جشن انقلاب تعطیلی بردار نیست، گفت: باید برای برگزاری راهپیمایی خودرویی امادگی داشته باشیم و هر دستگاهی به فراخور ظرفیت و وظایفش باید در این زمینه نقش آفرینی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار