رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه در دوران پهلوی نمی توانستیم نفس بکشیم، گفت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در خفقان مطلق قرار داشت.

ایران قبل از انقلاب اسلامی در خفقان مطلق بود/ امام راحل اسلام را از کام مارکسیسم بیرون کشاند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احمد رضا احمدی صبح امروز در مراسم نمادین سالگرد ورود تاریخی امام رحمة الله به کشور که در فرودگاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ۴۳ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشت و بحث‌های مختلفی در خصوص چرایی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد اما گاهی اوقات فراموش می‌کنیم چه بودیم کجا بودیم و اصلاً چرا انقلاب شد، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه بودیم که نمی‌توانستیم نفس بکشیم و حتی روابط ما کنترل می شد جمهوری اسلامی ایران در خفقان مطلق قرار داشت.

وی با بیان اینکه در دوران پهلوی کسی اجازه نداشت، افزود: در آن دوران فردی به یکی از پاسبان های سر چهار راه در خصوص عملکرد شاه انتقاد کرد و او را برای مجازات به سیاه چال انداختند و این طور بود که به مردم اجازه نقد و مخالفت را نمی دادند، همچنین در آن زمان در حوزه فرهنگی و دینی، اسلام در نهایت غربت قرار داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خطاب به مدیران، گفت: در این انقلاب از ثانیه ثانیه های عمر ما که پشت میز مسئولیت نشستیم سوال میشود، امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی خون دل ها خورد و در کشوری که منسوب به اهل بیت است دین اسلام در نهایت غربت و جریان مارکسیسم در نهایت قدرت قرار داشت و در آن دوران کار به جایی رسید که امام در نهایت غربت فریاد زد که علمای اسلام به داد اسلام برسید، همه فریاد امام راحل علیه چپاول شاه نبود بلکه دین اسلام، قوانین، عزت و کرامت انسان در غربت بود.

وی تأکید کرد: امام راحل  در آن زمان فریاد برآورد و اسلام را از کام مارکسیسم بیرون کشاند، در آن زمان مارکسیسم مورد اقبال جامعه دانشگاهی بود و روحانیت در دانشگاه در نهایت قرار داشت زیرا بستر تفکر روشنفکری آن زمان دین را افیون ملت ها می دانست.

احمدی با بیان اینکه امام راحل بسیار شجاع بود، متذکر شد: اگر انسان به غیرت دینی رسید آنچه را که به نام انقلاب اسلامی به دست آمده با تمام وجود از آن صیانت می کند،‌ دین داشتن یک امر و غیرت دینی امر دیگری است و اگر کسی غیرت دینی داشته باشد وجدان کاری هم خواهد داشت و کار را برای رضای خدا انجام می‌دهد و به دنبال آن جامعه گلستان میشود و فقر از بین می رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان  با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت، زدودن ظلم و از بین بردن تبعیض بوده است، گفت: باید خداترسی و خدا محوری در تمام شئون سیاسی و اجتماعی ما جاری و ساری باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار