رئیس شورای شهر گرگان:

رئیس شورای شهر گرگان گفت: انتقاد کردن چاره کار نیست و افرادی که انتقاد می کنند باید عمراه با منتقد بودن به عملکرد شورا و شهرداری، راهکار رائه دهند.

انتقاد کردن چاره کار نیست/ توسعه گرگان نیازمند همکاری مدیران است

صفر علی پایین محلی در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار گلستان 24، اظهار کرد: تعدادی از دستگاه های اجرایی محدودیت های زیادی را هنگام توسعه شهری برای شورا و شهرداری میگذارند و همین مساله موجب شده تا شهروندان احساس کنند این دو نهاد شهری در توسعه شهری کوتاهی می کنند.

وی افزود: برای توسعه شهر گرگان باید اختلاف نظرها بخصوص در حوزه مدیران کنار گذاشته شود، چطور می شود که در استان های همجوار در همه زمینه های گردشگری توسعه صورت می گیرد و به مرکز استان گلستان که م یرسد برخی افراد به نام محیط زیست هر روز از گوشه و کنار و در فضای مجازی اقدام به مخالفت با توسعه شهری گرگان می کنند.

پایین محلی گفت: فضای مجازی برای برخی افراد جایی برای جولان شده تا به نام حمایت از محیط زیست مدام توسعه شهر را به تعویق بیاندازند.

وی بیان کرد: اگر به دنبال توسعه شهری هستیم باید اختلافات را کنار بگذاریم و همه مدیران اجرایی با همکاری یکدیگر شهر گرگان را به یک شهر توانمند و گردشگر پذیر تبدیل کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار