عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای شهر گرگان گفت: شهروندان گرگانی برای واکسیناسیون به موقع و بدون ازدحام، نیازمند خدمات دهی بیشتری از سوی دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری هستند.

شهروندان گرگانی نیازمند خدمات بیشتری برای واکسیناسیون هستند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، زهرا نورا در جلسه اعضای شورای شهر که در تالار اندیشه ساحتمان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر طبق آمار موجود 8 مرکز واکسیناسیون در گرگان در حال خدمات دهی برای واکسن زدن هستند اما در برخی موارد هم شاهد گلایه مندی شهروندان از روند کند واکسیناسیون بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری ها از جمله نهادهای خدمات رسان در حوزه سلامت شهروندان محسوب می شوند، اما نقش این نهاد در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان بسیار کم رنگ بوده است و این در حالی است که طبق ماده 55 قانون شهرداری ها، مدیریت بحران از جمله مبارزه با ویروس کرونا بر عهده شهرداری نیز هست.

عضو کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شورای شهر اظهار کرد: بر همین اساس و با توجه به اینکه شهرداری های کشور حفظ سلامت مردم را بر عهده دارند، شهرداری گرگان پس از انتخاب سرپرست جدید به سرعت در این حوزه ورود کرده است و با در اختیار قردادن امکانات شهرداری از جمله سالن ها، ادوات نرم افزاری و سخت افزاری با اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در جهت تسریع در واکسیناسیون شهروندان، همکاری کرده است.

نورا ادامه داد: حساسیت شورا و شهرداری در جهت سلامت جان شهروندان و روند سریع واکسیناسیون تا اندازه ای است که با توجه به تعطیلی شورا در جهت کاهش انتشار ویروس، این جلسه در تالار ساختمان شهرداری گرگان با حضور سرپرست شهرداری و مدیر بهداشت شهرستان گرگان و دیگر عوامل اجرایی در امر واکسیناسیون تشیل شد.

عضو شورای شهر گرگان بیان کرد: بر اساس تصمیات اخذ شده در این جلسه مصوب شد تا شهرداری گرگان با تمام قوا امکانات و تجهیزات خود را برای تسریع در روند واکسیناسیون شهروند و افزایش میزان رضایتمندی مردم در جهت سلامت جان شهروندان به کار گیرد و شورا نیز مدام این مساله را رصد و پیگیری می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار