آیین تکریم و معارفه دبیر کانون های خدمت رضوی استان گلستان در حسینه ثارالله گرگان برگزار و حاجی اکبری به عنوان دبیر کانون های خدمت رضوی استان گلستان منصوب شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی گلستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عصر امروز در مراسمی که با حضور تعدادی از مسئولان و مهمانان برگزار شد، از زحمات سید حسین علوی تقدیر و حاجی اکبری به عنوان دبیر کانون های خدمت رضوی استان گلستان منصوب شد.

سید حسین علوی رئیس اسبق این نهاد در این مراسم اظهار کرد: در ابتدا که دکتر سید علی طاهری این مسئولیت را پذیرفت کمتر کسی شناختی از این کانون داشت و کار با مشورت نفراتی کم در یک اتاق شروع شد و با تلاش های شبانه روزی وی در سطح استان و شهرستان ها قوت بیشتری گرفت .

وی افزود: بعد منصوب شدن ایشان به ریاست دانشگاه آزاد استان، این وظیفه به بنده محول شد که با حمایت های وی کار همانند قبل پیش رفت و اقدامات بسیار موثری صورت گرفت.

در ادامه این مراسم سید علی طاهری نیز گفت: خرسندیم که این فضا و عملکرد کانون در کشور رونق یافته است.

وی افزود: از مسئولین مربوطه خواهشمندم این فعالیت ها بیشتر  و کار خادمیاری که شعبه ای به مانند بسیج می‌باشد رونق یابد.

دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: خدمت خوب است صادقانه باشد،خدمت به مانند طلا عیار دارد هرچه عیار خدمت بیشتر باشد نزد خداوند ثواب بیشتری دارد.

در  پایان حاجی اکبری ریاست جدید این کانون ضمن تقدیر از زحمات ریاست قبلی گفت که امیدوار است در ادامه راه با همراهی خادم یاران و مسئولان مربوطه هر چه بیشتر در جهت محرومیت زدایی در منطقه قدم بردارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار