وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که در حاشیه سفر به استان گلستان به مجموعه سوارکاری گنبدکاووس محل برگزاری هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی این شهرستان رفته بود، پس از درخواست تماشاگران برای لغو ممنوعیت ورود به مجموعه سوارکاری، شخصاً درهای این مجموعه را به روی علاقه‌مندان باز کرد.

حضور وزیر میراث‌فرهنگی در کورس اسب‌دوانی گنبدکاووس/ بازگشایی مجموعه سوارکاری گنبدکاووس توسط دستور مهندس ضرغامی با رعایت پروتکل‌ها

به گزارش گلستان 24 به‌نقل از روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی بعدازظهر امروز جمعه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان گلستان در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس حاضر شد و هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی این شهرستان را تماشا کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که در ابتدای حضور در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس با حجم بالایی از استقبال‌کنندگان که به دلیل ممنوعیت حضور تماشاگران در پشت در مجموعه بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجمع کرده بودند مواجه شد، با تعدادی از تماشاگران گفت‌وگو کرد و درد دل‌های آن ها را شنید.

تماشاگران در این دیدار از وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لغو ممنوعیت ورود به مسابقات اسب‌دوانی را خواستار شدند.

این تماشاگران به مهندس ضرغامی گفتند: «بسیاری از مردم گنبدکاووس از طریق برگزاری مسابقات سوارکاری و پرورش اسب امرار معاش می‌کنند و ممنوعیت ورود به این مسابقات معیشت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بعد از گفتگو با تماشاگران مسابقات سوارکاری به دلیل جلوگیری از ادامه روند تجمع، شخصاً درهای مجموعه سوارکاری را به روی علاقه‌مندان بازگشایی کرد.

طی این اقدام علاقه‌مندان توانستند با رعایت دستورهای بهداشتی از حضور در هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی بهره‌مند شوند.

مدیران مجموعه سوارکاری گنبد هم در گفت‌وگو با مهندس ضرغامی خواستار واگذاری کامل یا اجاره بلندمدت این مجموعه به شهرستان شدند.

ضرغامی قول داد واگذاری مجموعه سوارکاری به گنبدکاووس را به‌عنوان مطالبه مردم و مدیران پیگیری کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار