رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گلستان:

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان گلستان گفت : با افزایش واحدهای گشتی پلیس گلستان واحدها و صنوف متخلف در ماه مبارک رمضان شناسایی و با پلمب از ادامه فعالیت شان جلوگیری می شود.

بازرسی نامحسوس پلیس گلستان از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

به گزارش گلستان 24، سرهنگ"امید کوهساریان"با اشاره به بازرسی نامحسوس پلیس از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان از آن ها خواست نکات ذیل را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه کلیه واحدهای صنفی مسافر پذیر براساس طرح زمان بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت براماکن عمومی ملزم به فعالیت بوده و رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری الزامی و در صورت تخلف واحد صنفی پلمپ خواهد شد، افزود: کلیه واحدهای صنفی جگرکی، آبمیوه وبستنی، ساندویچی و پیتزا و کبابی ملزم به تعطیلی کامل تا یک ساعت قبل از اذان مغرب می باشند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه کلیه کافی شاپ ها و رستوران های داخل هتل ها و مراکز اقامتی ملزم به رعایت استتار کامل بوده و در ضمن حق پذیرش مشتریان خارج از مسافرین همان هتل نخواهند داشت، بیان داشت:هرگونه تظاهر به روزه خواری در هریک از واحدهای صنفی توسط متصدیان یا مراجعین ممنوع است.

سرهنگ کوهساریان اظهار داشت: دکه ها ومراکز پذیرائی داخل پایانه های مسافربری وهمچنین ایستگاه راه آهن ملزم به رعایت پوشاندن کامل شیشه ها و پنجره ها وپرهیز از تظاهر به روزه خواری می باشند.

وی ادامه داد: هیچ یک از قهوه خانه ها وسفره خانه های سنتی سطح شهر حق فعالیت در طول روز را نداشته ودر صورت مشاهده واحد صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با تأکید بر اینکه کلیه صنوف خدماتی که قصد ارائه خدمات در طول ماه مبارک رمضان رادارند صرفا مجاز به فعالیت با مجوز اداره نظارت براماکن عمومی بوده در غیر این صورت از فعالیت آنان ممانعت خواهدشد، گفت: کلیه سوپر مارکت ها وخواربارفروشی ها صرفا مجاز به ارائه مواد خوراکی به صورت بیرون بر بوده وحق پذیرش مشتری وسرو مواد خوراکی ویا نوشیدنی تا قبل از اذان مغرب راندارند.

سرهنگ کوهساریان ابراز داشت: کلیه سینماها می توانند در ایام ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر از افطار تا سحر با رعایت ضوابط انتظامی فعالیت نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار