سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد؛

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از برگزاری ۳۰ برنامه متنوع به مناسبت گرامیداشت هفته میراث فرهنگی در گلستان خبر داد.

برگزاری ۳۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گلستان

به گزارش گلستان 24، رحمان فرمانی اظهار کرد: هفته میراث فرهنگی از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا سوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تلاش کردیم تا در این ایام ظرفیت های گردشگری گلستان را بیشتر معرفی کنیم و همچنین از همه کسانی که در این حوزه فعالیت دارند قدردانی شود.

فرمانی ادامه داد: به همین منظور ۳۰ برنامه متنوع در این ایام پیش بینی شده است از جمله می توان به برگزاری برپایی نمایشگاه دستاوردهای باستان‌شناسی دیوار بزرگ گرگان، برگزاری نمایشگاه عکس، رونمایی از تلفن گویا یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، رونمایی از وبگاه پایگاه دیوار بزرگ گرگان، بازدید از بافت تاریخی به همراه برگزاری کارگاه افسانه‌های شهر گرگان، برگزاری کارگاه دانش‌آموزی برج‌مقبره‌ها و برگزاری وبینار طرح مرمت گنبد میراث جهانی گنبد قابوس اشاره کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان یادآور شد: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور برنامه‌ریزی دقیق و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود حوزه میراث‌فرهنگی، شعار این هفته را میراث‌فرهنگی، قدرت ملی و دولت مردمی نامیده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار