عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز :

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده ادوار مجلس اسلامی گفت: شهدا حیات معنوی داشته و مراقب کارنامه ما هستند و خداوند ما را برای خدمت علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، صنعتی، اخلاقی، اجتماعی، دنیوی و اخروی مانند شهدا برای خدمتگزاری آفریده است.

شهدا حیات معنوی داشته و  مراقب کارنامه ما هستند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی پنجشنبه شب در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و بیست و یکمین پاسداشت نمایندگان شهید استان گلستان در مسجد جامع گلشن گرگان اظهار کرد: این شهدا برای گره گشایی مشکلات مردم استان خود گام برداشتند، راهی که امام راحل معمار انقلاب اسلامی زمانی که بعد سال ها  فراغ از کشور وارد فرودگاه مهرآباد شد بیان و تاکید کرد که  ملت ایران، من برای خدمت به شما آمدم.

وی افزود: جوانان غیور، محققان و پژوهشگران وصیت نامه الهی - سیاسی امام خمینی (ره) که دایره المعارف و منشوری است بخوانند که در آن به خدمت مردم، تعاون و گره گشایی برای مملکت، ملت و دولت تاکید فراوانی شده است.

وی بیان کرد: به مملکت، ملت، دولت، نیروهای مسلح، قوای سه گانه، دنیا، حزب الله لبنان، انصرالله یمن و در هر جایی با زبان، قلم و قدم باید تاجایی که اجازه داشته خدمت کرده و دست یکدیگر را برای تعاون و گره گشایی بگیریم.

حجت الاسلام اکرمی گفت: خدا ما را برای خدمت آفریده که به یقین اگر به فکر خدمتگزاری باشیم با این همه ظرفیت ها که انقلاب اسلامی، شهدا و جانبازان فراهم کردند  نباید چند میلیون بیکار داشته باشیم.

وی اظهارداشت: به همت، حمایت و هدف به خوداتکایی می توان رسید و اگر علم و دانش در کره ثریا باشد با وجود دانشمندان و پزشکان مناسب ترین خدمات ارائه می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار