مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۴ هزار و ۹۱۱ فقره تسهیلات با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان پارسال به مددجویان گلستان پرداخت شد.

پرداخت حدود ۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی اظهار کرد: وام‌های ضروری برای حل مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مددجویان و نیازمندان پیش‌بینی‌شده است و در همین راستا پارسال ۲ هزار و ۶۵۶ فقره وام کارگشایی از صندوق امداد ولایت به مبلغ ۱۷ میلیارد و چهل میلیون تومان و ۱۳۰۱ فقره وام کارگشایی از طریق بانک‌های مهر ایران و رسالت به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۴۹ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت شده است.

وی افزود: به منظور کمک به تأمین مسکن و ودیعه مسکن خانواده‌های تحت حمایت ۲۰۶ فقره از محل صندوق امداد ولایت به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۵۹ فقره از محل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مبلغ یک میلیارد و ۵۳ میلیون تومان، ۱۴۳ فقره از محل بانک مسکن به مبلغ ۳ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان و ۵ فقره نیز از طریق بانک ملی به مبلغ ۷۵ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است.

بابایی گفت: ۳۴۸ فقره وام درمانی به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان از صندوق امداد ولایت، ۱۶۳ فقره به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان از بانک مسکن و ۳۰ فقره وام به مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان از بانک ملی به مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: در مجموع وام‌های پرداخت شده ضروری، درمان و ودیعه مسکن طی این مدت ۴ هزار و ۹۱۱ فقره از سوی صندوق امداد ولایت و بانک‌های مهر ایران، رسالت، ملی و مسکن بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار