امام جمعه گرگان:

امام جمعه گرگان گفت : همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا جلوی گرانی های بی رویه و بی حساب گرفته شود.

مسئولان جلوی گرانی های بی رویه را بگیرند

به گزارش گلستان 24 آیت اله نورمفیدی در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان با بیان اینکه نگذاریم این گرانی ها بهانه ای برای عده ای شود تا اوضاع بازار را به هم بریزند، اظهار کرد: باید دولت، مجلس و قوه قضائیه محکم و با اراده وارد شوند و در مقابل گرانی های بی رویه و بی حساب فکری کنند و تصمیمی بگیرند.

 وی با اشاره به  هفتم خرداد؛ روز مجلس، افزود: مجلس به تعبیر امام (ره) در راس امور است و همه مسائل باید در مجلس تصویب و تدوین شود.

 آیت الله نورمفیدی گفت: امروز هم یکی از وظایف بسیار مهمی را که به عهده دارند کنترل همین گرانی هایی است که دامن‌گیر مردم شده و باید کاری کنند مردم گرفتار سوء خلق و افسردگی نشوند.

 او با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع ) و تاکید بر سرمشق گرفتن از بیانات امام صادق (ع) ادامه داد: ایشان  فرمودند گرانی قیمت ها، گرانی بازار و اجناس سه آثار سوء دارد که یکی از این آثار سوء خراب شدن اخلاق هاست.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حادثه متروپل آبادان در هفته قبل و تسلیت به خانواده های داغدار افزود : باید با کسانی که مقصر این حادثه بودند برخورد شود تا همه به حساب کارشان برسند و مراقب باشند.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در روز چهارشنبه آینده روز اول ذیعقده گفت : کرامت این بانوی بزرگوار و کریمه اهل بیت و مدفن مطهر این بانوی بزرگوار باعث شده که حوزه های علمیه زیادی و با برکتی در اطراف حرم این حضرت تشکیل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار