فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: ظرفیتی که در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد در هیچ بخش دیگری نیست و هیچ کاری هم بدون فرهنگ‌سازی امکانپذیر نخواهد بود.

هیچ کاری  بدون فرهنگ‌سازی امکانپذیر نخواهد بود

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  عیسی پایین‌محلی در نشست با اعضای کنگره شهدای دانشجومعلم استان گلستان، اظهار کرد: با موضوعات فرهنگی نمی‌توان قهری برخورد کرد و صرفا فرهنگ‌سازی است که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند. در راس همه دستگاه‌ها آموزش و پرورش و بالاتر از آن دانشگاه فرهنگیان قرار دارد که باید معلمی اعتقادی، ولایت‌مدار و استکبارستیز پرورش دهد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه تربیت انسان‌ها مهم‌ترین موضوع برای ساختن آینده است، افزود: ظرفیت بزرگی در اختیار معلمان به ویژه آموزگاران مقطع ابتدایی قرار دارد و آنها می‌توانند انسان‌هایی تربیت کنند که آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی بسازند.

وی با اشاره به هشدارهای امامین انقلاب اسلامی نسبت به استحاله فرهنگی دشمنان ادامه داد: دشمن به دنبال هویت‌زدایی از جوان مسلمانِ ایرانی بوده و لازم است ما در زمینه فرهنگی اقدامات عمیق‌تر و اثرگذارتری انجام دهیم. باید توجه داشت با موضوعات فرهنگی نمی‌توان قهری برخورد کرد و صرفا فرهنگ‌سازی است که می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند. در راس همه دستگاه‌ها آموزش و پرورش و بالاتر از آن دانشگاه فرهنگیان قرار دارد که باید معلمی اعتقادی، ولایت‌مدار و استکبارستیز پرورش دهد.

فرماندار گرگان درباره برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجومعلم استان گلستان خطاب به دست‌اندرکاران این برنامه گفت: راه شهدا، مسیر درست و ولایتمداری است و شکست در آن معنایی ندارد. خداوند شهدا را ضمانت کرده است و حتما فعالیت در این مسیر مورد رضایت خدا خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشخصه اصلی شهدا، ولایتمداری آنان است، اظهارکرد: ما در جمهوری اسلامی با ولایت سنجیده می‌شویم و هرکسی با ولایت زاویه پیدا کند، از چشم مردم می‌افتد و زمین خواهد خورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار