معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری گلستان عنوان کرد؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: چنانچه در مسیر حل مشکلات جوانان درست برنامه ریزی نکنیم گلایمندی آنان روز به روز بیشتر می شود.

درست برنامه ریزی نکینم گلایمندی جوانان هر روز بیشتر می شود/در مقابل کم کاری بانکها می ایستیم

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید علی مهاجر عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با موضوع ازدواج و با حضور سرپرست دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش برگزار شد، اظهار کرد: ما در مساله ازدواج و اشتغال جوانان بحران اجتماعی داریم و باید سعی کینم به موضوع ازدواج با بررسی مشکلات جوانان بیشتر اهمیت بدهیم.

وی افزود: مساله پرداخت وام ازدواج جوانان استان که در حال  حاضر مهم ترین موضوع است که با جدیت آن را پیگیر میکنیم.

مهاجر گفت: ما در مقابل بانک ها می ایستیم چون آنها در مقابل مردم می ایستند و مردم به شدت از وضعیت پرداختی بانک ها گله مند هستند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اظهار کرد: علاوه بر مساله ازدواج باید مساله اشتغال هم مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر اشتغالی در کار نباشد بی شک میزان ازدواج ها هم پایین میآید و باید در حوزه مهارت آموزی به جوانان بیشتر ورود ینیم چرا که قرار نیست اشتغال فقط شغل اداری باشد.

وی افزود: شماره تلفن 32344551 برای پیگیری مسائل و مشکلات جوانان در استان راه اندازی شده است که به سرعت مسائل مربوط به انها از طریق همین معاونت پیگیری می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار