فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت:جامعه ما زمانی اسلامی می‌شود که همه چیز بر اساس دین باشد و بی حجابی، رشوه، اختلاس و… در جامعه نباشد و این انقلاب می‌تواند زمینه ساز جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی شود.

جامعه ما زمانی اسلامی می‌شود که همه چیز بر اساس دین باشد

به گزارش گلستان 24، سردار علی ملک شکوهی در نشست دوره‌ای اعضای مجمع و کارگروه‌های جهادی استان، اظهار کرد: معجزه امام بسیج و فعال نگه داشتن مردم در میدان بود و این قدرت را خداوند به مقام معظم رهبری نیز عطا فرمود که بتواند مردم را در صحنه نگه دارد.

فرمانده سپاه نینوا در گلستان افزود: هر جا که انقلاب اسلامی ورود پیدا کند برایش فتح و ظفر به همراه دارد و برای دشمنان شکست به ارمغان می‌آورد.تمام مشکلات امروز ما برای خارج کردن مردم از صحنه انقلاب است.

وی اظهار داشت: معجزه امام بسیج و فعال نگه داشتن مردم در میدان بود و این قدرت را خداوند به مقام معظم رهبری نیز عطا فرمود که بتواند مردم را در صحنه نگه دارد و تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل چیزی شبیه به معجزه بود.

ملک شاهکوهی در پایان ضمن تشکر از خدماتی که گروه‌های جهادی در جامعه انجام می‌دهند گفت: بسیج عصای امام (ره) و انقلاب است و هر جا که انقلاب به مشکل بخورد بسیج آن را حل می‌کند. در کار جهادی هیچ اجباری نیست و این عمل کاملاً باید با اخلاص انجام شود، وقتی اخلاص بود آن‌وقت نصرت الهی هم شامل حال مجاهدان خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار