مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر بخواهیم انقلاب ما جهانی شود، باید مرزبندی های سیاسی که باعث ایجاد کینه و کدورت می شود را کنار گذاشته و تنها نگاه خدایی به کار داشته باشیم.

مرزبندی های سیاسی برداشته شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام مهدی متقی فر شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ما باید تمام توان خود را در جهتی به کارگیری کنیم که حلقه‌های میانی و مردمی پیشرو کار فرهنگی باشند در غیر این صورت اگر سازمان تبلیغات و همه نهادهای فرهنگی هم بسیج شوند کاری از پیش نخواهند برد.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات حمایت از حلقه‌های میانی را وظیفه خود می‌داند، افزود: ما تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا در هیچ اموری تصد گری نکنیم زیرا اگر حرکت مردمی شکل بگیرد و کار را خود مردم در دست بگیرند حتی اگر مسئولان هم عوض شوند کار بر زمین نمی‌ماند.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ظرفیت جمهوری اسلامی ایران در دل همه امت است و شیعه و سنی نمی‌شناسد.

متقی فر افزود: اگر بخواهیم انقلاب ما جهانی شود، باید مرزبندی‌های سیاسی که باعث ایجاد کینه و کدورت می‌شود را کنار گذاشته و صرفاً نگاه خدایی به کار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم زیست بوم فرهنگی را حکمرانی کنیم باید با همه توان و کسانی که در کشور نفس می کشند این کار را انجام دهیم.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اذعان کرد: دشمنان دین با تمام توان در تلاش هستند تا وحدت مسلمانان را از بین ببرند و برای ایجاد شکاف در جامعه هرینه می‌کنند پس باید با هوشیاری تمام از وحدت جامعه مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه از بی اطلاعی در جامعه سو استفاده می‌کند، تاکید کرد: تبیین اسلام ناب محمدی و نگاه امامین انقلاب وظیفه تک تک ما بوده و شیعه و سنی نمی‌شناسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار