روابط عمومی سپاه نینوای گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم شهیدپرور این استان در چهارمین روز ماه محرم از پیکر شهدای تازه تفحص‌شده در منطقه خان‌طومان سوریه استقبال می‌کنند.

گلستان میزبان شهدای خان‌طومان است

به گزارش گلستان 24 به نقل از  سپاه نینوا، مراسم استقبال و وداع با پیکر این پنج شهید ساعت ۱۳ و همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا واقع در گرگان برگزار خواهد شد.

پیکر شهیدان عبدالله اسکندری، رحیم کابلی، مصطفی تاش‌موسی، عباس آسمیه و حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان چند روز قبل در منطقه خان طومان سوریه کشف و پس از آزمایشات دی‌ان‌ای مورد شناسایی قرار گرفت.

براساس این گزارش پیکر این شهدا پس از ورود به گلستان ساعت ۱۱ در شهرستان علی‌آبادکتول مورد استقبال قرار خواهند گرفت و سپس تشییع و بعد از آن به گرگان منتقل می‌شود.

مراسم وداع و تشییع پیکر این شهیدان دوشنبه شب در جوار بارگاه امام رضا ع برگزار شده بود و امشب مراسم وداع با این شهیدان در بابل برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده خان‌طومان عصر پنجشنبه در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار و سپس برای خاکسپاری به زادگاه‌شان در مازندران، البرز و فارس منتقل خواهد شد.

همسر شهید رحیم کابلی یکی از این پنج شهید تازه تفحص‌شده از اهالی روستای پیچک محله شهرستان علی‌آبادکتول در استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار