فرمانده انتظامی گرگان :

فرمانده انتظامی گرگان گفت: راه کاهش سرقت‌ها، جمع‌آوری معتادان است اما جایی برای نگهداری همه این افراد وجود ندارد و از طرف دیگر معتقدیم همه باید در تامین امنیت مشارکت کنند و در غیر این صورت کار برای پلیس سخت می‌شود.

 راه کاهش سرقت‌ها، جمع‌آوری معتادان است

به گزارش خبرنگار گلستان 24 ، سرهنگ علی تجری امروز در نشست خبری اظهارکرد: یکی از دلایل امنیت بالای گرگان چرخاندن سال گذشته اوباش در شهر است و  با اجرای این طرح جرایم مرتبط با اوباشگری در گرگان کاهش یافته است.

وی با اشاره به سهم ۹۰ درصدی سرقت‌های خرد از مجموع دزدی‌های استان گفت: ریشه همه این دستبردهای خرد، اعتیاد به مواد مخدر است. 

فرمانده انتظامی گرگان با تاکید بر نقش پررنگ رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع گفت: خبرنگار و پلیس مکمل یکدیگر هستند و سیاست پلیس ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه است.

وی به برنامه‌های جدید پلیس برای تامین امنیت نقاط گوناگون خبر داد و گفت: در یکی از طرح‌ها افرادی که خانه کسانی که به مسافرت‌ چند روزه یا خارج کشور تحت نظر خواهند بود.

فرمانده انتظامی گرگان از مردم خواست نسبت به نصب دوربین، سنسور و هوشمندسازی منازل خود اهتمام جدی داشته باشند.

تجری به استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج برای کاهش جرایم اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج و نصب دوربین در ورودی و خروجی ۹۲ روستای گرگان، سرقت سیم‌ها و کابل‌ها تا حد زیادی کاهش یافت.

وی ادامه داد: ماهانه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تماس مردمی با ۱۱۰ گرگان گرفته می‌شود که از این تعداد حدود هزار تماس منجر به عملیات می‌شود.

وی یادآور شد: پلیس گرگان در شب‌های محرم برای تامین امنیت عزاداران حسینی در آماده باش کامل قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار