معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به این که تبدیل جنگ‌ابزار به جنگ‌افکار، موضوع تازه‌ای نیست، گفت: ۲۹۸ شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی برنامه تولید و پخش کرده و در تلاش برای سست‌ کردن ریشه دین‌باوری و دین‌گرایی در خانواده‌ها هستند.

۲۹۸ شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی برنامه تولید می کنند/ سلام فرمانده عالم گیر شد

به گزارش گلستان 24 ، حسن عابدینی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: معتقدیم اگر بخواهیم فکر واندیشه‌ای را در ذهن افکار عمومی ماندگار کنیم باید آن را با هنر آمیخته سازیم که نمونه آن سرود "سلام فرمانده" و یا سریال یوسف پیامبر است.

وی بیان کرد: سلام فرمانده با توجه به تهیه و تنظیم مطلوب، عالم‌گیر شد و یا در زمان پخش سریال یوسف پیامبر در تلویزیون یمن، خیابان‌های این کشور خلوت می‌شد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: جهاد تبیین که در گفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان می‌شود، تکلیفی را در ما ایجاد کرده که باید پاسخگوی آن تکلیف باشیم.

وی یادآور شد: تفاوت صدا و سیما در حوزه رسانه با برخی حوزه‌های دیگر این است که هرچه گفته می‌شود، پخش و در معرض قضاوت و داوری افکار عمومی قرار می‌گیرد.

عابدینی افزود: تلاش می کنیم که با دقت و هوشمندی این کار را انجام دهیم، اما همانطور که در ۴۲ سال گذشته انقلاب اسلامی با بالندگی و پویایی پیش رفته، امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: مدیرکل جدید با توجه به خوشفکری‌ و استقبال مسوولان استانی از این انتصاب، می‌تواند زمینه بالندگی بیشتر مرکز گلستان را فراهم کند.

عابدینی ادامه داد: کاری که در مراکز استانی دنبال می‌کنیم این است که از شبکه‌های استانی برای واکنش‌های سریع استقبال و حمایت می‌کنیم، زیرا معتقدیم بسیاری از مسایل باید در شبکه‌های استانی حل شود و به شبکه‌های ملی کشیده نشود.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا تور خبرگیری خود را تا عمق روستاها بگسترانیم، زیرا از دید ما، مرکز عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در دل روستاها بود.

وی ادامه داد: همکاری و بهره‌مندی از نخبگان استانی مساله مهمی است که باید مورد توجه و دستور کار مدیرکل جدید باشد و برای ما همه نیروهایی که در کشور و استان‌ها وجود دارند، برای ما یکسان هستند و هرگز به عنوان اهل این یا آن استان بودن را در نظر نمی‌گیریم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: باید از طریق انعکاس و بازتاب دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که در کشور و استان‌ها وجود دارد، امیدآفرینی در جامعه ایجاد کنیم، بطوری که یکی از سرخط‌های خبری ما مربوط به پیشرفت‌های دانش‌بنیان است.

عابدینی افزود: استفاده از نخبگان انقلابی در حوزه‌های مختلف هم مورد تاکید و توجه ما است که در چارچوب ابلاغیه ارسالی باید در نظر باشد.

وی با بیان این که روستاها موتور پیشرفت و مولد کشور هستند، یادآور شد: در صدا و سیما و دوران تحول که رهبر معظم انقلاب هم آن را تایید کردند، پیگیری می‌شود، جایگزین کردن خط سبز به جای خط قرمز است.

وی تصریح کرد: مشکل ما این نیست که چه چیزهایی نباید پخش شود، بلکه باید دنبال این باشیم که چه چیزهایی را غفلت کردیم و پخش نکردیم.

عابدینی اضافه کرد: پخش و آغاز مراسم‌های روز قدس و ۲۲ بهمن از روستا، بازتاب بسیار خوبی به عنوان یک حرکت جدید و نو داشت و ما تلاش خواهیم کرد آن کاری که انجام ندادیم را سرلوحه کار قرار دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار