عضو شورای شهر گرگان به ادامه روند بازسازی جاده سلامت النگدره انتقاد و خواهان هر چه سریعتر عقد قراداد بین منابع طبیعی و شهرداری برای اتمام این جاده شد.

انتقاد عضو شو رای شهر به روند باسازی جاده سلامت النگدره

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی اکبر بصیرنیا روز دوشنبه در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان که با حضور سرپرست شهرداری گرگان  و ریاست مسثم حسینی برگزار شد، اظهار کرد: اینگه مدت ها است مساله واگذاری النگدره به شهرداری با منابع طبیعی در کشمکش و تصمیم گیری است صورت خوشی برای مردم و مجموعه شهرداری و شورا ندارد و باید هر چه سریعتر تصمیات لازم در  خصوص واگذاری این پارک گر فته شود.

وی افزود: با توجه به تغییر مدیریت منابع طبیعی گلستان و موافقت ضمنی با واگذاری این منطقه به شهرداری باید قرارداد بین ۲ مجموعه هر چه سریعتر به امضا برسد.

بصیرنیا گفت: روند نامشخص اداره ناهارخوران و النگدره ، اجرای طرح ها و پروژه های گردشگری در این منطقه را کند کرده است.

عضوشورای شهر گرگان گفت: منطقه جنگلی ناهارخوران، برند و کانون گردشگری گرگان محسوب می‌شود و سازه آبشار مصنوعی نیمه سوخته، چشم‌انداز ناخوشایندی را در منظر گردشگران خلق کرده است.

وی افزود: پس از گذشت 3 ماه از واقعه آتش سوزی آبشار مصنوعی ، ساماندهی این سازه گردشگری باید اولویت مهم شهرداری گرگان باشد. 

گفتنی است احداث پروژه تله کابین ناهارخواران گرگان با ساخت سه ایستگاه و به طول سه هزار و ۱۰۰ متر با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال، ساخت شهربازی مدرن گرگان به مساحت ۱۵ هکتار و با اعتبار اولیه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ساخت بازار سنتی هفت موزه شهرهای ایران با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال از جمله پروژه های ترسیم شده شورای پنجم برای گرگان بود که پیگیری این طرح ها در دستور کار شورای ششم قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار